Clomid na 1 jaar geen succes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door knuffell83, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Vandaag voor controle geweest. Clomid heeft bij mij wel goed gewerkt. Twee follikels :) Eentje van 24.9mm en eentje van 17.9mm. Donderdag moet ik weer terug dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad. Gyn is heel erg positief.

2. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend !! Hoop het voor je !

Mijn lichaam is in de war nu door de provera en clomid. Ben nu dus al 2 dagen ongesteld. ...
    Moet nu dus n maand mn cyclus afwachten en mag daarna pas weer beginnen met clomid.

3. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey MBG!
    Op zich een goed teken! Provera heeft dus wel gewerkt. Alleen maar langzamer. Je lichaam is nu aan het voorbereiden voor een nieuwe cyclus. Met clomid wordt straks de cyclus ook korter omdat de follikels zo snel groeien!

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook. Maar door de provera is mn menstruatie juist te laat... maar komt vast ook wel weer goed alleen is de baarmoedervlies nu aan het afbreken terwijl de clomid er voor moet zorgen dat het gaat groeien. Dus mn eitjes waren nu nog heel klein op dag 11 dus heeft het niet gewerkt. Daarom moet ik een cyclus wachten...

En hoe was het vandaag ? Heb je je eisprong gehad ? Hoop het voor je :-D

5. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey MBG!
    Ja ik ben vanochtend geweest en ze zagen nog restjes in de eierstokken. dus allebei zijn gesprongen.
    Nu moet ik rond 14 november testen. :)

6. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey MBG!
    Ja ik ben vanochtend geweest en ze zagen nog restjes in de eierstokken. dus allebei zijn gesprongen. Nu moet ik rond 14 november testen.

7. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend !!

8. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Heb afgelopen dagen best veel steekjes maar nu zie ik helaas wat roods aankomen! Echt balen! dat betekent dus opnieuw een ronde clomid. :(

9. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen knuffel83 !
    is het doorgezet?

10. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi MBG,
    Ja helaas wel. Ben inmiddels aan een nieuwe ronde Clomid. Poging nr.2 :(

11. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah jammer!

12. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Een vriendin van mij nam ook clomid en na de 2e rond zwanger geworden. Ze heeft nog pakjes clomid over en zei slik ze misschien gebeuren er wonderen. Is het slim om ze te slikken?

13. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Inayea

Clomid mag alleen gebruikt worden onder controle van de arts. Je moet eerst nagaan wat je precies hebt en dan kunnen ze de beste behandeling of kuur toeschrijven. Zolang je het niet weet, zou ik geen clomid gebruiken. Kan best zijn dat clomid wel of niet werkt, varieert enorm. Zou fijn zijn als je meteen iets kan gebruiken wat bij jou past en effectief is
    groetjes
    Knuffell

14. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0

Ik heb pcos. Ik krijg pas na 6 mnd hulp vanuit het zkh, moet eerst afvallen!!! Ik wil gewoon dat ze me per direct gaan helpen ben al enige tijd bezig. Dikke knuffel voor jou.

15. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    6 maanden is wel heel erg lang!! kan wel voorstellen dat zo lang wachten erg vervelend is!! Bovendien kan clomid ook een lange traject zijn. Lastig!! Kan je misschien ergens anders voor een second opinion krijgen? Als je zeker ben van PCOS dan is clomid idd de oplossing.

Ik ben zelf door mijn eerste huisarts genaaid. Ik moest volgens haar ook een half jaar wachten. Omdat ik in de tussentijds ben verhuisd ben ik meteen van huisarts verandert en toen had de nieuwe huisarts mij meteen doorverwezen naar een kliniek. Echt stom, als ik nog bij de oude huisarts was dan was ik al een extra jaar verder. pff!!

Success groetjes!!

16. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0

Ik heb vandaag mijn medische dossier opgevraagd bij het ziekenhuis! Ik ga 19-12 naar Geertgen kliniek en hoop dat ze me daar sneller kunnen helpen. Clomid ook een lange traject?

17. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn dat je nu verder kan!! Super! Ben nu in de tweede ronde van clomid. groetjes!

18. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0

Ik hoop dat het dit keer raak is voor jou! :D
    Ben je allang bezig? Zal dit je eerste kindje worden..

19. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Inayea,
    Ik ben langer als een jaar bezig voor de eerste kind. Ja ik baal erg van dat het zo lang heeft moeten duren vanwege mijn huisarts.
    Maar ja, nu zegt de gyn ook dat het nog een jaar kan gaan duren met clomid. pff echt vreselijk wachten is dit. Vooral als je in de omgeving alleen maar vrienden heb die zo makkelijk zwanger worden. :(

20. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi knuffel83

hoe is het met je? Volgens mij zit je tegen je nod aan? Ben benieuwd of het gelukt is! Ik hoop het voor je!

Ik zit nu ondertussen in de eerste ronde en de clomid is aangeslagen. Had vorige week maandag een eitje van 19mm en vrijdags was hij mooi al gesprongen bij de inwendige echo dus ze denken dat hij woensdag is gesprongen.
    As woensdag moet ik ook nog bloed laten prikken of ik geboeg hormonen aan maak voor na de eisprong. Ben zo benieuwd en hoop zo dat t gelukt is :)

Deel Deze Pagina