Hallo dames, Mijn vriend en ik mogen 12 juli naar de gyn, daarna wordt er meteen een afspraak gemaakt om het zaad te testen. Dat moet waarschijnlijk IN het ziekenhuis "geproduceerd" worden. Hoe deden jullie dit of wat is nou gebruikelijk? Ga je als vrouw mee naar die afspraak? Zo ja, wacht je in de wachtruimte of "help" je? Klinkt een beetje raar allemaal hoor, maar mijn vriend vind het niet echt tof en denkt dat ie dan graag wil dat ik mee ga...maar ja...is dat normaal?
Geen idee hoe dat dan in zijn werk gaat. Wij mochten het thuis produceren omdat we binnen 1uur rijden van het zh wonen. En dan mocht het thuis van ons zh. En tja dan kun je meehelpen Maar er zijn hier meer meiden die het wel in het zh hebben moeten doen. Heel veel succes meid, ook voor je vriend.
Toen mijn vriend een zaad onderzoek kreeg mocht hij gewoon thuis "produceren" We moesten het om 8.00 uur in het ZH inleveren en het mocht niet ouder zijn dan 2 uur, en moest op lichaamstemp bewaard worden Straks (voor de IUI) zal hij wle in het ZH moeten produceren omdat het dan binnen 45 minuten binnen moet zijn en dat redden we niet met de reistijd Ik ben dus erg benieuwd naar de andere reactie's want mn vriend zit er ook erg tegenop.. Hij zei (hopelijk voor de grap ) dat hij wel een zusterje meenam haha maar hij is eigenlijk bang dat het m gewoon niet lukt op commando....
mijn man deed het in het ziekenhuis, meest vers. Maar je man moet het wel kunnen. Vriendin van mij had hormonen gebruikt voor iui en het lukte niet, niet thuis niet in het ziekenhuis. Daarom is misschien al iets om te oefenen, klink stom, maar ja hij moet wel onder druk prestren. gr brenda
Wij hebben het eerste zaad onderzoek al gehad. Toen mocht het inderdaad thuis. (binnen uur brengen) Toen heb ik ook "geholpen"en konden we het nog enigsinds zien als iets leuks of fijns zeg maar. Die uitslag was erg slecht, daarom gaan we nu naar de gyn. Ik denk zelf dus dat ze dan het zekere voor het onzekere nemen en hat in het zh laten doen. Dan is het zeker vers en kan de tijd niets afdoen aan het resultaat...
Dank je voor je reactie. Het kunnen is het probleem absoluut niet, hij zegt dat ie dat makelijk kan. Maar ik wil hem natuurlijk steunen en helpen waar ik kan. Hij vind het meer genant en schaamt zich, maar hij weet 100% zeker dat het wel lukt.
Dan denk ik ook dat ze wel willen dat het "vers" in het lab komt Ik zou dan denk ik toch meegaan... Mijn vriend gaat het echt niet lukken hoor met een paar playboys uit het jaar nul ... Anders de auto maar ergens in de buurt van het ZH parkeren in een bosje ofzo????
ik vond het zelf een vreemd idee om buiten te moeten wachten terwijl mijn vriend alleeen binnen was je mag ook gewoon zelf een handje helpen zolang je maar je handjes gebruikt en niks anders !! er mag dus geen lichaamsvocht van een vrouw bij komen .. maar je moet gewoon kijken waar jij je het fijnst bij voelt .. maar geloof me in het ziekenhuis zullen ze niet raaar op kijken als je mee naar binnen gaat ... mijn vriend probeerde het eerst zelf maar hij schaamde zich zo erg dat hij er snel vanaf wou zijn maar daardoor ging hij zo snel trekken waardoor zijn hele velletje gescheurd was dus hij riep me erbij in het hokje (wat er trouwens niet uitzag)
HIHI is een idee natuurlijk. Het al vervelend genoeg als je in de mmm terecht komt, dan kun je er maar beter iets leuks van maken. Maar wat zeg je dan in het zh?..."maak je maar geen zorgen, wij regelen dat het binnen een paar minuten hier is"..haha Tha, waarom niet?
Ik vind ook we onze mannetjes moeten helpen! Over het algemeen hebben vrouwen denk ik minder schaamte dan een man.. Toen ik zijn zaad de 1e keer weg ging brengen, zette ik het potje zonder blikken of blozen op de balie.
Hier moeste we het op een vast tijdstip in het lab brengen dus dan weten ze niet eens op welke plek het geproduceerd is haha Ik denk niet dat je Gyn 12 juli gelijk tegen je vriend zegt van kruip maar achter het gordijn en doe je best haha want het lab moet er wel klaar voor zijn
Neee haha dat snap ik! Maar als ze zeggen dat het IN het zh moet gebeuren, dat we dan zeggen dat we iets anders regelen, Snap je?
ahaha ja ik had er ook totaal geen problemen mee ..! maar kan wel begrijpen dat het voor de mannen raar kan zijn hoor want toen wij moesten was er gewoon een wachtrij !!! en dan zit je elkaar maar aan te staren en dan weetje gewoon wat iemand zo gaat doen
Hoi Mayrha, Niks is raar, zolang jullie je er maar goed bij voelen. Als jouw vriend het prettig vind dat jij hem helpt (of dat nou handwerk is of alleen hem lekker vasthouden terwijl hij zichzelf helpt) dan is dat prima. Niks is raar. In jullie vruchtbaarheidstraject zul je nog genoeg dingen moeten doen die jullie eigenlijk heel vervelend vinden, grijp dus iedere mogelijkheid aan om zaken wat aangenamer te maken! Succes en hopelijk een goede uitslag!
OMG in de rij?? Ben bang dat mn vriend dan al afhaakt haha Ik heb er eigenlijk ook geen problemen mee hoor..ze weten toch waarvoor je het doet?? En dat is echt niet omdat hij nou zo nodig ff zn prutje kwijt moet
Dat is heel mooi en wijs gesproken, dankjewel. Dat leek mij ook al, maar we waren bang voor een afgang als je zoiets voorsteld om te helpen.
heel mooi gesproken van marientje28 !! oooh sorry mayrha ik probeer je echt niet af te schrikken ! maar we moesten wachten in een wachtruimte van het ziekenhuis .. maar bijna elke man was met zijn vrouwtje en gingen samen naar binnen tis echt niet genant hoor ! het spijt me was echt niet mijn bedoeling om jullie af te schrikken
Kreeg je ook applaus als je met vol potje naar buiten kwam Brr..moet er niet aan denken dat er dan zo'n 10 man in de hal zit te wachtten totdat je weer naar buiten komt.. Ik vind dat al vervelend met een groot toiletbezoek en er wordt aan je deur geklingeld Nee..dat wordt het hier toch echt stiekem in de auto