Clomid, na hoeveel rondes raak?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1402, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben afgelopen week voor het eerst begonnen met Clomid. Heb gisteravond de laatste pil gehad, en nu moeten wij over een paar dagen maar eens flink ons best doen :D

Maar nu was ik nieuwsgierig, na hoeveel rondes clomid was het raak bij jullie? En hadden jullie bijwerkingen van Clomid?

Liefs,
    Natasja

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ik was na de 1e ronde zwanger ,helaas een miskraam en zit nu aan de 4e clomidkuur.

succes ermee!!

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    zit nu in mn 4e ronde met clomid.....
    vooralsnog niet raak....
    bijwerkingen vallen mee!
    jij veel succes natasja!
    liefs elfje

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    heb in totaal 3 kuren clomid gehad waarvan ik bij de derde kuur ( een dubbele dosis) eindelijk een eisprong had maar kreeg helaas een bloeding aan mijn eierstok veroorzaakt door een cyste ( en die is waarschijnlijk weer groter geworden door de clomid) dus mag nu 2 maanden geen clomid.moet 1 sept. weer voor controle echo dus helaas bij mij ook nog niet raak.... xxx kaatje

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja de bijwerkingen..had ik helaas wel veel last van.. leek op zwangerschapssymptonen.. misselijk, zere borsten, huilen op niets en ik hou er heel erg vocht door vast.
    succes !
    xxx kaatje

6. Niet meer actief

hoi
    ik ben door middel van clomid niet zwanger geraakt
    maar aan de clomid lag dat niet
    er zijn andere oorzaken
    maar de bijwerkingen had ik wel veel last van
    last van mijn buik hoofdpijn humeurig
    en zo nog wel meer van die klachten
    ik vond het echt helemaal niks
    clomid
    ik wens je veel succes
    ps ik had de eerste maand nergens last van pas na 3 maanden gebruik kreeg ik echt veel klachten

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi Natasja!

Ik zit inmiddels aan mijn 3e kuur Clomid, en ben bang dat het ook nog niet de laatste gaat zijn :(
    Heb eerst 50 mg. geslikt, sloeg helaas niet aan. Vorige ronde 100 mg. en toen voor het eerst weer een eisprong gehad! Helaas kwamen de :evil: al na 5 dagen!!! Echt balen, nu nog 1 ronde proberen met 100 mg. Hopelijk slaat het bij jou wel gelijk goed aan! Ik heb wel last van bijwerkingen, duizelig, draaierig, opvliegers en last van plotselinge lichtveranderingen. Maar deze maand voor het eerst zo hevig gehad hoor!
    Succes!!

groetjes Marjo

8. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Natasja,

Bij mijn zoontje was ik na de 3e Clomid kuur aangeteld. Inmiddels zit ik weer in de 3e kuur. Hopelijk deze keer ook 3x is scheepsrecht.

Ik heb alleen maar hoofdpijn van de Clomid (en een beetje humeurig). Voor de rest gaat het wel.

Ik hoop voor je dat de Clomid bij jou goed aanslaat en snel zwanger bent.

Liefs, Jaycey

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoihoi,

ik heb 4 rondes clomid gehad toen we bezig waren met zwanger worden van kylian en helaas heeft dat bij ons geen nut gehad, ik was resistent voor de clomid.
    nu ben ik met ronde 1 bezig voor een 2de kindje en mag over 2 weken weer de clomid gaan slikken dus ben benieuwd nu

succes,
    liefs sam

10. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bij mijn eerste zwangerschap (die helaas eindigde in een miskraam) was ik na de 2e ronde clomid zwanger!!!
    Mijn 2e zwangerschap was spontaan!!! Ongeveer 4 maand na de curretage, daarvan is mijn zoon!! Die is inmiddels 5 jaar!!
    Mijn 3e zwangerschap wilde spontaan weer niet vlotten, maar na de 1e kuur clomid zwanger en 10 maart dit jaar heb ik nog een dochter gekregen!!
    Nu ben ik 1 van de pechvogels, die totaal niet tegen de hormonen kan!! Ik vlieg van ellende echt tegen de muur omhoog!!
    ,s Nachts heb ik last van opvliegers gehad en van lichtflitsen waardoor ik niet kon slapen!! en de gehele kuurontzettend onrustig door mijn hele lijf. Ik vond het een heeeeele vervelende tijd de week van de clomid, maar ik weet waar ik het voor deed en die wens is uitgekomen!!!

Groetjes Carry

11. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Bedankt voor jullie antwoorden! Helaas heeft het bij bijna niemand echt op korte termijn iets positiefs opgeleverd....ik had natuurlijk op hele andere antwoorden gehoopt! Ik heb als verschijnsel alleen een extreem humeur (erg genoeg voor mijn hubbie :( ) maarja het is voor een goed doel. Het rare is wel, dat sinds ik vorige week Clomid genomen heb, dat ik er juist veel minder mee bezig ben...

Voor iedereen wens ik dat jullie zsm zwanger zijn van een wondertje!

Liefs,
    Natasja

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow maar ik ken ook zat mensen die na de 1e kuur zwanger zijn geraakt en 1 daarvan zelfs een 2ling!! en bij hun is alles goed gegaan!!
    Dus het kan wel hoor!!
    Misschien heb jij ook wel dat geluk :D

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ow dank je wel Pientje........dat had ik nu ook net ff nodig! Een positieve zet :D Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zullen zijn! En dat het aantal leden bij het topic "vruchtbaarheidsbehandelingen" ook maar heel snel mag slinken naar 0! 8)

Liefs,
    Natasja

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hoho, ik ben na de 2e kuur ook 'al' zwanger geworden! hoor ook bij de bofkonten waar clomid wel bij werkt.

heb ook erg veel last gehad van bijwerkingen, maar dat heb je er wel voor over hoor!!

15. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nou je het zegt! Ik heb je een hele tijd gevolgd in het topic! Er zijn gelukkig ook succesverhalen, en ben echt superblij voor je! De eerste drie maand heb je nu gehad, ben blij dat alles goed gaat...

En ja idd, die bijverschijnselen......ach die neem ik voor lief ;) Alles voor een beeb :D

Liefs,
    Natasja

16. Niet meer actief

Ik ben na 5 kuren zwanger geraakt. De laatste 2 kuren kreeg ik ook pregnyl , omdat mijn eitjes wel groeiden maar niet sprongen.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zit nu in de derde ronde clomid (100mg), eerste onde (50mg) deed niets behalve HEEL VEEL vervelende bijwerkingen! Vorige maand eisprong gehad en gaan nu voor het echie. Volgende week samenlevinstest!

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Spannend Mijnimeel!

Ik heb een half jaar Clomid geslikt, en toen kreeg ik kiestes. Dus ik moest stoppen omdat ze me een overdosis hadden gegeven kreeg ik kiestes. Ik moest een maand rust hebben zonder Clomid. Ik ben toen in die maand zwanger geraakt! dus eigenlijk zonder Clomid!!!
    Ik heb wel last gehad van bijwerkingen, niet alleen vervelende ;) Ik had nl veeel meer zin dan anders hihihi :) maar ik had ook mega veel buikpijn en zo, alsof je heel heftig ongesteld bent.

Succes meiden!!! :D

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    joepie ik mag mijn berichtje aanpassen...

1e ronde clomid zwanger helaas een mk en nu in de 4e ronde clomid weer zwanger!!

succes!!

20. Katrin

Katrin Lid

15 aug 2006
    9
    0
    0
    Account Manager
    Utrecht
    Ik had er 3 behandelingen met 50, 100 en 150 mg. Helaas heeft het niet geholpen, ik heb nog steeds geen eisprong gehad.

Deel Deze Pagina