Hmmmm , ik had ook altijd kysten . Maar dat kwam omdat mijn eitjes wel groeien door Clomid maar niet springen. De vruchtbaarheidsarts heeft me toen Clomid en pregnyl voorgeschreven , en toen had ik dus wel een eisprong.
Ook ik ben onlangs met Clomid 50 mg begonnen. Donderdag mijn laatste pil gehad en morgen (dag 11) een echoscopie om te kijken of het aanslaat. Echt spannend. Ik hoop het zo. Heb nog een vraagje aan jullie. Wat is de reden dat jullie begonnen zijn met Clomid? Ikzelf had een lange cyclus varierend van 39 tot 48 dagen. Fleur
hee fleur! kom anders even in het clomid topic meekletsen! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10389 ik had een cyclus tussen de 7 en 12 weken..... liefs elfje
Hallo, Dat snap ik, ik had ook geen eisprong met die lange cycli. Maar ik vraag me af naar de oorzaak hiervan. De uitslag van het bloed prikken was nl goed maar denk dan toch het moet toch een oorzaak hebben dat ik een lange cyclus heb? Ja ik moet er eigenlijk ook allemaal niet teveel over nadenken, ik ben er gewoon teveel mee bezig denk ik. Maar ik ben vast niet de enige die zo erg is volgens mij??? Nog 1,5 uur en dan heb ik een afspraak bij de gyn., ben zo benieuwd! Groetjes, Fleur
Ik heb 4 kuren gehad met Clomid 1e kuur van 50 mg .. geen effect 2e kuur van 100 mg .. beetje effect maar t eitje groeide niet goed 3e kuur van 150 mg .. stuk beter maar nog niet optimaal 4e kuur van 150 mg .. die deed zn werk en met deze kuur ben ik zwanger geraakt. Ik heb verder geen bijwerkingen gehad van de Clomid, vriendin van mij is nu 2 maanden bezig met Clomid en die heeft juist elke bijwerking die je maar verzinnen kan. Grtz Miranda