Hi, ik heb PCO en ik heb in April een gezonde zoon gekregen, met behulp van Clomid. Nu willen we graag snel voor de 2e gaan. We gebruiken helemaal niets en ik geef borstvoeding. We zien wel waar het schip strand zullen we maar zeggen. Maar hoe hebben jullie dat gedaan? wanneer gingen jullie weer aan de bel trekken als het niet ging? hoelang zat er tussen de 1e en 2e baby? En wanneer word je weer ongi als je BV geeft? De kans is wel heel erg klein dat ik zomaar spontaan zwanger word met BV en PCO. Mijn zoontje is nog heel jong en ik geniet met volle teugen van hem. Dus het is niet zo dat ik alleen maar met zwanger worden bezig ben Ben zo blij met hem!
zelf ben ik nog niet aan de 2e toe, maar ik had het er laatst met mijn moeder over. Zij was net als ik heel onregelmatig ongesteld en kon bij haar soms ook maanden en maanden uitblijven. 30 jaar geleden was de medische wetenschap natuurlijk nog niet zo ver dat er allemaal onderzoeken werden gedaan e.d., maar hoogst ws had zij ook PCO. Het heeft ook ruim 5 jaar geduurd voordat ik kwam. Haar gyn raadde haar toen aan om als er een kinderwens was meteen door te gaan, omdat je op je vruchtbaarst schijnt te zijn vlak na de bevalling ruim 4 maanden na mijn geboorte raakte ze zwanger van mijn broertje (omdat die veel te vroeg geboren is, schelen we nu nog geen jaar)... misschien heb je er wat aan..... Chrizzzy
hoiiiiii, ik heb ook pco en we hebben nu een zoontje van 13 maanden. we hebben na de bevalling geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, maar helaas niet zwanger. nu zou dat echt wel een wonder geweest zijn, omdat ik tussendoor een ablatio operatie heb gehad (verkeerd uitstrijkje en cellen weggehaald) en na die operatie heel veel maanden heb gevloeid omdat de wond niet dicht wilde. en dus erg weinig romantisch geweest ben . een maand geleden zijn wij weer met behnadeling van de gyn gestart voor een tweede kindje. kon ook al eerder als we dat gewild haden. als ej met het eerste kindje al een voorgeschiedenis hebt van gyn en zwanger raken hoef je het niet weer een jaar te "proberen" maar mag je gelijk naar de gyn toe. althans, zo is het hier succes meid liefs sam
Volgens mij hoef je iig niet eerst zelf te gaan proberen. Als je echt zoiets hebt van ja, nu moet t maar weer eens gebeuren, dan zou ik weer een afspraak maken met de gyn, voor een kuurtje.