hoi hoi. Ik heb een vraag en hopelijk weten jullie het antwoord. 3 Januari ben ik bij de gyn geweest voor een follikelmeting. hier kwam toen uit dat in 5 dagen tijd mijn ei niet gegroeid was en moest toen stoppen met spuiten en de bloeding afwachten... dat is dus alweer anderhalve maand geleden en nog steeds geen bloeding te bekennen. weet iemand hoe lang dat duurt? alvast bedankt. xxx
Kaatje bel morgen anders even het ziekenhuis vind het wel erg lang duren. En zo kun je wel wachten tot je een ons weegt. Ze kunnen je zo provera of iets anders geven dan. Heb je al getest? Ik had in oktober 5 eitjes die niet wilde groeien en toen zeiden ze tegen me wacht je ongi maar af, want dit wordt niks meer, was die maand wel zwanger.
Geen idee meid....zou je gyn ff bellen morgen. Misschien moeten ze het opwekken? Had jij geen pauze? Of is deze voorbij of ben ik in de war? Heel veel succes in ieder geval meid! Elmo
Nee Elmo je bent niet in de war, heb nog steeds pauze, maar vind het dus ook wel erg lang duren nu. heb twee weken geleden getest maar die was negatief... Ik vroeg aan de gyn of ik dan primulot ofzo kreeg om het op te wekken maar hij zei dat het vanzelf zou komen door de puregon. xxx
Pauze en echo? Volg ik ff niet....maar heb ook rommel gehad vandaag hoor Ben er dus niet helemaal bij....
haha nee ik had 3 jan. mijn laatste echo..toen ik dus weer een teleurstelling kreeg heb ik besloten een pauze in te lassen. Rommel gekregen? nou volg ik het geloof ik niet meer.. je kreeg toch een tp? xxx
Oh zo...sorry! Maargoed, nu wil je pauze maar nou eindigd je cyclus niet...BALEN Ik had de punctie vandaag...met infuus met "rommel"...hihi vandaar.
ow okeej haha.. andere rommel dus.. had al gereageerd op je onderwerp. Idd nu wil ik pauze maar blijf je op die bloeding wachten..schiet niet echt op. xxx