Dag lieve meiden. Wij zijn weer begonnen voor een broertje of zusje voor jolisa, we hadden nog 2 cryo's van de 1ste ivf poging in de vriezer Nu is het zo dat ik pcos heb en vandaag inmiddels al op cd 94 zit. Ben dus sinds eergisteren aan de duphaston, moet ik 12 dagen slikken en dan vanaf cd 1 beginnen met 2estradiol tabletten per dag. Nu heb ik met mijn domme kop de bijsluiter daarvan zitten lezen,terwijl ik had voorgenomen om dat niet te doen(ik word nogal snel bang daarvan) Nu komt het baarmoederslijmkanker,trombose,hartaanval,hersenbloeding,beroerte. Pf waarom lees ik dat nou weer. Nu durf ik het eigenlijk helemaal niet in te nemen. En hoelang moet ik die ongeveer slikken tot ik een mooi bedje heb? Hoe hebben jullie het ervaren, goede en slechte ervaringen zijn welkom. En mischien kunnen jullie mé gerust stellen. Dikke kus cindy
Even relativeren Babyhope... Heb je de bijsluiter van Puregon (of een andere FSH) wel eens gelezen? Krijg je ook kanker van... De kans dat.. is zo ontzettend klein, soms is het niet eens duidelijk of het wel echt door het middel komt. Van een FSH wordt bijvoorbeeld gezegd dat het geen kanker veroorzaakt, maar dat als er onrustige cellen zitten, deze in een eerder stadium zullen uitgroeien tot kanker dan zonder het middel. Ze moeten heb noemen, anders hebben ze een rechtzaak aan hun broek... Succes met je nieuwe poging (wij wachten nog even)
Haha merah klopt ook wel. Maar bij de gonal staat ook duizelig en zo maar hier alleen die negatieve dingen, heb inmiddels al begrepen dat het echt alleen in langdurig gebruik van toepassing KAN zijn. Hoe gaat het verder meid? En met je meisje. Is ze klaar met de operaties. Jaa wij gaan weer verder voor het dadelijk weer zo lang duurt. En we vinden het zo geweldig en gezellig maar voor nu gaan we alleen voor de cryo's daarna zien we verder. Xxxxx
babyhope: skat wat leuk om te lezen dat jullie voor een brusje bezig zijn!!! maar lieverd,....je weet toch ook als geen ander dat je die bijsluiters niet moet lezen?!?! en als je echt overal last van zou krijgen,...dan waren we nu allemaal dood ziek! de kansen zijn zoooooooo klein!!!! en idd alleen bij ZEER langdurig gebruik!! maak je niet druk!!!! heeeeel veel succes weer!!! knuf
Hè st thx. Meid. Ja haha ik weet het ook mijn vriend had de bijsluiter al weggelegd maar ik was aan het opruimen en kwam hem TOEVALLIG tegen Ik weet ook dat ik niet moet lezen,raak er meestal van in paniek,zoals gisteren dus hahaha Jij bijna tp ik ga flink voor je duimen meid xxxxx
Joh, er staat ook dat bij langdurig gebruik je bms weer dunner wordt.... Ik heb het zelfs destijds 4 weken moeten slikken en kwam NIET boven de 5 mm uit..... Had de hoogste dosis. Leuk dat jullie bezig zijn!
Hey, leuk dat jullie weer bezig gaan voor een brusje! En niet lezen..geen zorgen maken...komt goed! hahaha om ff iets te zeggen....met de MK kreeg ik pillen mee die voor je maag zijn........en dat wekt dan een MK op als je ze alleen ff in een andere opening stopt...dus kan je voorstellen wat het voor je maag doet......... snappie? Niet teveel zorgen maken dus!! En hopelijk is het snel raak!!
Hè meiden thx. Allemaal Babii je had een goeie echo gehad zag ik en je vriend haha grapjas hè Hoe voel je je xxxxx Antares ja we gaan er weer voor leuk hè hoe gaat het met jou. En je kleintjes xxxxx
Haha, ja Papa in spé is een grapjas . Die was zo onder de indruk, dat hij ook nog eens zijn vader ging bellen dat ze bij de volgende echo al een baby met armpjes en beentjes te zien is, hahahahahaha. Voel me echt prima, heb niks te klagen! Gisteren nergens last van behalve wat krampen en overgegeven in de ochtend. Vandaag ook overgegeven en krampjes, wat verdunde poep en wat gevoelige borsten. Verder gaat alles goed. Hoop echt heel erg dat alles goed gaat, maar moet toch wel na een kloppend hartje? Bedoel de kans is dan toch minimaal dat het misgaat?
Zit even te denken.... Kunnen ze niet beter je ongi opwekken met Primolut, en daarna oestradiol geven (progynova)?
Babii hahaha ja maar kom op hè het is ook zo overweldigend allemaal, zo lang bezig zoveel teleurstellingen, nu is het eindelijk raak! Tuurlijk is hij ook over enthousiast Ik zit nu aan de duphaston die moet ik 12 dagen slikken. Dan op cd 1 meteen 2estradiol en na een week al echo om het bms te checken. Eerder werkten ze met provera maar nieuw beleid geloof ik. Ik had telkens gedacht dat jolisa een blastocyst. Was maar ze was een morula, we hebben nu nog 1 morula en 1 blasto moet goed komen toch Antares goed zo dat alles goed gaat. ja wij hopen ook dat het snel gelukt is want zoals het er nu uitziet gaan we voorlopig alleen voor de cryo's. Xxxxx
Daar moet je natuurlijk wel vanuit gaan . Deze schat was een 8 cellig embryo . Zijn/haar broertje of zusje was niet goed ontdooid en toen hebben ze deze eruit gehaald, met dit als resultaat. Ja, is ook overweldigend, maar goed. Ik liep niet tegen een bed op ofzo, ik zei nog; kijk voor je! Jahaaaaa zegt ie, BOEM hahahaha. Tsjah die onzekerheid zit er nog steeds, krampjes, wel geen klachten, borsten die gevoelig zijn en niet. En ben dus NIET moe he. Heb nu weer door mijn hele onderbuik krampjes. Is een soort zwaar gevoel, kan het niet eens uitleggen. Alsof het rommelt/...
Oh ja babii ik geloof dat na het zien van een kloppend hartje er nog maar 2% kans is dat het mis gaat. Weet je het gaat vaker goed dan fout, maar doordat je dus die vmk's hebt gehad blijf je onzeker. Ik heb dat ook gehad die krampjes eerder gezegd krampen. Zo rond de 8 weken was dat. We waren hier aan het verven,en ik was pistache noten aan het eten, en ik kreeg krampen niet normaal. Hup vk gebeld mocht komen alles goed schijnbaar reageren je darmen door de hormonen heel anders, ook op gekruid eten enzo. De meeste krampen zijn dan het uitrekken van de bm maar het maakt je zeker wel onzeker ja
Ja, en het maakt je nog onzekerder als je borsten ineens niet meer gevoelig zijn, maar de dag erna wel, whahahaha.
Ja hahaha troost je ik had helemaal geen kwaatjes. Tot ik bij de 16 weken buiten ging staan zonder jas. Auwww haha mijn tepels leken wel in brand te staan. Of bevroren haha zo'n pijnlijk gevoel. Ik kon ook niet in de winkel bij de koeling staan deed pijn. Maar verder niks. Ik heb 10x boven de wc gehangen en volgens mij is dat nog veel. Wel op het laatst veel maagzuur gehad. Haha ik heb wat rennies versleten
Nou ja, mijn zusje had ook 0,00 aan klachten. Week 34 vroeg de Arbo Arts, weet u zeker dat u zwanger bent? Geen buik niks! Maar ja, daarentegen wel veel krampen en soms zo erg dat ze dacht dat het een MK was. Maar toch, als je dan wel klachten hebt en de volgende dag niks, dan schrik je je rot hoor!
Ja idd. Ik weet nog dat ik haar voelde schoppen en soms niet. Dan ging ik op bed liggen en maar tikken op mijn buik hahaha. Gek hoor had de angelsound, en hoewel ik haar hartje goed hoorde vond ik dat telkens zo eng.
Haha, ging jij die arme meid wakker tikken, whahaha. Dat doe je toch niet . Ja die Angel Sound schijnt het pas vanaf 12 weken te doen, beetje jammer... Meisje van het forum hoorde het hartje vandaag bij de VK met 9 weken en 3 dagen met z'n ding. Alleen dat al zou me rust geven .