clomid na mk

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by leonie 1980, Mar 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

Jan 7, 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hoi meiden,

Ik had even een vraagje ?

Ik ben met behulp van 1 tablet clomid de 2,de ronde zwanger geraakt helaas heb ik na 10 weken een mk gehad. ook toen ik de eerste x met clomid begon zag je gelijk een eisprong op mijn temp kaart wat ik niet heb gehad voor de clomid.

dus ben ik met behulp van provera in jan voor het eerst ongest geworden na die mk, toen heb ik 1 tablet clomid weer gehad maar toen zag je geen eisprong, daarna weer provera gehad en nu ben ik bezig met 2 tabletten clomid ook nu heb ik weer het gevoel dat ik geen eisprong heb gehad en dit is ook niet te zien op mijn temp kaart.
    Mijn gyn zei na 2 tabl krijg ik er 3 en daarna spuiten!

Maar ik vind het zo vreemd dat het de eerste x gelijk een temp verschil was en dat al met 1 tablet voor mijn mk en nu 2 tabletten en is er nog geen eisprong.

Wie herkent dit, zal mijn klok helemaal in de war zijn ?

ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven ik wordt er zo onzeker van, ik heb het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat.

Liefs leonie

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi,

Ik ben met de eerste rond clomid 50 zwanger geraakt dat werd ook een mk.
    Daarna na de mk kreeg ik weer 50 en dat zag er uit dat het niet slagen zou.
    Op dag 22 kreeg ik toch nog een eitje.
    Ben ik ook weer zwanger van geraakt.
    Ik heb toen aan de gyn gevraagd hoe het kon dat ik de eerst x er beter op reageerde dan de 2de x.
    Toen zei ie een vrouwen lichaam is een heel raar iets.
    En daar moest ik het mee doen haha.
    Ik ben wel benieuwd of ik het straks ook weer met 50 ga reden.

3. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

Jan 7, 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hoi Moon,

jeetje zeg, dat is wel moeilijk zeg 2 mk zo achter elkaar, veel sterkte, en ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat dan alles goed mag gaan.
    Gelukkig reageert jouw lichaam dan nog wel op de clomid 1 tablet, maar wat ik voor de mk had met clomid opvliegers enz heb ik nu helemaal niet gehad en het is ook zo vervelend dat die provera er weer aan te pas moet komen om ongest te worden, maar ja we gaan gewoon door.

bedankt voor je reactie, gr leonie

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Thnx...

Hihi wees blij geen opvliegers ;)
    Ja provera is echt troep maar ja soms hebben we het nodig.

Als je meer vragen heb kan je ook bij de clomid babes mee kletsen.
    Staat onder eerste ronde clomid!

Liefs Simone

5. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

Jan 7, 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    oke dank je zal daar eens gaan kijken.

liefs leonie

6. Gwen33

Gwen33 Lid

Feb 7, 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Hoi Leonie,

Bij mij was ook de 1e x Clomid meteen een ei-sprong, daarna 1 maand met ook 50 mg niks. Toen 2 maanden 100 mg, allebei weer niks!
    2 maanden geleden begonnen met alleen Metformine (heb PCO), weer met een ei-sprong (MK, helaas!). Afgelopen maand met metformine weer geen ei-sprong (tja....... het lichaam van de vrouw zit inderdaad heeeeel raar in elkaar). Deze maand begonnen met combinatie Meformine en Clomid 50 mg, moet volgende week maandag weer terug naar fertiliteitsarts ...................... en maar kijken of dat wel wat doet. Anders naast Metformine Clomid 100 mg. Nog maar niet op de feiten vooruitlopen, maar afwachten wat maandag weer brengt.

Om een lang verhaal kort te maken, inderdaad kun je de ene x heel goed op iets reageren en de keren daarop niet of veel minder!

Succes, jouw lichaam is niet het enige dat zo reageert!

Groetjes Gwen

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben vorig jaar begonnen met 50, 1e maand had ik een eisprong, 2e niet , 3e en 4e cyclus tevergeefs 100 mg clomid gehad, en toen gewacht dat de menstruatie uit z'n eigen kwam, 2 maanden erna was m'n eigen menstruatie er toen heb ik 150 mg gekregen en meteen raak (die maand (november)heb ik nergens op gelet), helaas is dit misgegaan en ben ik op 14-2 gecurreteerd. Nu mag ik weer met 150 proberen (hij heeft 3 maanden voorgeschreven, zonder controle).Ben nu wel uit m'n eigen gaan menstrueren, heb geen provera o.i.d. gehad.

Share This Page