in de achtbaan na terugplaatsing

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marleneke, Jan 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleneke

marleneke Actief lid

Oct 9, 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb woensdag terugplaatsing gehad van cryo en we gaan morgen naar euro disney. Nu ga ik zoiezo niet in hele snelle achtbanen, maar wilde wel graag in pirates of de caribian. Daar heb je 1 x een afdaling, maar eigenlijk mag je daar niet in als je zwanger bent. Wat zouden jullie doen,wel of niet er in gaan. Met het ziekenhuis kreeg ik geen contakt meer.

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Wel gaan, ben er ook in geweest en vond het niet zoveel voorstellen die afdaling. Het is vooral een een kijkattracie. En prachtig!

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Het Marleneke, spannend! En wat leuk Disney! Ik zou er gewoon ingaan hoor, dat kan volgens mij echt geen kwaad! Ik denk zelfs dat je in de Thunder mountain kan... Het zit allemaal achter je schaambeen, dus druk inje buik is niet erg. Alleen een hoop adrenaline zou ik willen vermijden, maar dat is gewoon een gevoel bij mij.
    Veel plezier en ik duim voor je! X

4. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

Oct 25, 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ja hoor gewoon doen!
    Er gebeurt niet veel tijdens die attractie.
    Veel plezier!!

5. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Die ene afdaling stelt voor zover ik me herinner niet zoveel voor, toch? Ik zou gewoon gaan. Volgens mij zijn die waarschuwingen meer voor hoogzwangere vrouwen bij wie bij een steile afdeling het kindje alle kanten op zou schieten en niet voor pril zwangeren. Veel plezier!!

6. Volgens mij is het zelfs zo dat het advies alleen is vanwege de veiligheidsbeugel die in je buik kan drukken.. Maar goed, ik durf het zelfs na een IUI of voor een punctie niet, dus ik zou overslaan, hoe jammer ook..

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Mijn fertiliteitsarts beschreef een baarmoeder met baarmoederslijmvlies als een dubbele boterham met pindakaas. Ik volgens hem zelfs gaan bungyjumpen (nu zou ik dat niet zo snel doen na een TP) zonder dat het kwaad kon voor het embryo.

8. marleneke

marleneke Actief lid

Oct 9, 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gewoon gegaan,ben al ongesteld helaas. Last van heel erge krampen nu.
    Bedankt voor het advies. Had nog bericht van het ziekenhuis dat ik vooral moest genieten en gewoon overal in kon.

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat is vervelend nieuws.
    Het advies gewoon te genieten lijkt me het juiste.
    Wij hebben ongeveer een jaar in periodes van 2 weken geleefd, van terugplaatsing naar menstruatie, naar terugplaatsing, naar IVF ronde, naar terugplaatsing, naar... Nou ja, ik denk dat je het wel snapt.
    Heel veel hebben we uitgesteld en niet gedaan want wat als ik dan zwanger zou zijn?
    Het gewoon verder proberen te leven is de beste tip die ik van de arts destijds heb gekregen.
    Gek genoeg was het niet veel later raak. Toeval? Vast! Maar toch...
    Succes met het verdere traject.

Share This Page