Orgalutran in ader gespoten?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Tammie87, Feb 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Hoi,

Ik had net mijn orgalutran in mn bovenbeen gezet en toen ik de spuit er weer uithaalde kwam er bloed mee en kwam er een blauwe plek en een bult.

Kan dit kwaad? ben er nu super onzeker over:(

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Volgens mij niet. Is mij ook weleens gelukt met gonal ;)
    Pijnlijk, hopelijk prik je morgen beter :p

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    gelukkig, je leest van die enge verhalen op internet.

het is inderdaad pijnlijk. ik denk dat er ook een beetje lucht bijzat. zal ook wel pijn veroorzaken.

4. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Als je het niet helemaal in je lies hebt gespoten is het volgens mij best moeilijk om in je bovenbeen een grote ader te raken. Je kunt best per ongeluk een klein bloedvaatje geraakt hebben. Dit geeft ook bloed en ook een blauwe plek en is helemaal niet erg. Ik heb zelfs bij de pregnyl wel eens een driekwart spuit met bloed opgezogen (zag dat er bloed in zat na het spuiten en ben toen gaan trekken, omdat ik wilde weten hoeveel bloed ik had "geraakt") en dit was helemaal niet erg volgens mn gyn. Had ook een dikke bult + pijnlijke blauwe plek ter grote van ongeveer een poffertje. Je kunt natuurlijk morgen altijd even bellen als dit je geruststelt, maar volgens mij kun je vannacht rustig slapen :).

Veel succes!!

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Haha gelukkig...waar je je al wel niet druk om kan maken he.

Ik zal vannacht zeker kunnen slapen nu.

Tnx!!

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De meiden zijn me al voor geweest; gebeurt VAAK, gewoon een klein adertje geraakt.
    Fijn dat je gerust bent en onthou; elke keer dat je je zorgen maakt, zijn er hier meiden voor je. :)

Share This Page