nou, na 7 maanden in de mmm vind ik dat ik ook wel recht heb op een eigen topic, toch? hahaha! Even in het kort mijn verhaal november 2006 gestopt met de pil, toen 3x ongesteld geweest uit mezelf en na februari 2007 hield dat opeens op. Ben toen na een paar weken bij de huisarts geweest die me pas na een jaar terug wilde zien. In juni ben ik toch weer langs gegaan en heb ik na lang aandringen een verwijsbrief gekregen voor de gyn. Daar konden we in augustus terecht. Alle bloeduitslagen waren goed, het eerste potje zwemmers lui, het 2e potje perfect. De inwendige echo liet de beroemde stralenkrans zien, dus diagnose PCO. Heb Clomid 50, 100, 150 geslikt met geen resultaat. Eitjes werden niet groter dan 10mm. Toen moest ik er metformine bij gaan slikken, wat ik in combi heb gedaan met clomid 50 en clomid 150mg. Ook geen resultaat. Nu heb ik bijna een verplichte stop achter de rug van 6 weken. Van het weekend start ik weer met een 10 daagse kuur Provera en dan moet ik op dag 3 van de nieuwe cyclus gaan spuiten met Puregon. Ik heb een instructie dvd meegekregen, dus hoop ik dat ik er uit kom! "gelukkig" heb ik vriendinnen die ook gespoten hebben, dus die kan ik ook van alles vragen! Kortom, ik ga hier bijhouden hoe het met de behandelingen gaat. Verder zit ik veel op de PCO afdeling en gezellig bij de 30plussers en de tempers (al heb ik niet veel kaartjes te laten zien) Fijna avond allemaal!
Poohbear fijn dat het weer bijna zover is om met de provera te beginnen. Nog even en dan kan je gaan spuiten en wie weet snel een mooi ei. heel veel succes en sterkte en hoop dat het met spuiten snel mag gaan lukken!
Hey Poohbear, Welkom in je eigen topic. Zo kan ik ook jou wat makkelijker bijhouden. heel veel succes alvast. Groetjes, Elvira
reageer dan niet eigelijk niet meer, maar op jou reageren kan ik echt niet laten meid! Ik wil je ongelooflijk veel succes wensen met het spuiten. Hoop dat dit jullie manier wordt om een wondertje te mogen krijgen! Ik heb er alle vertrouwen in dat dit voor een mooi ei gaat zorgen! Hopelijk heb je snel de juiste dosis. Ennuh, de zwemmers zullen wel erg blij zijn dan eindelijk een keer een ei te zien, dat ze vast enorm met elkaar gaan knuffelen! Heel veel succes meis, ik zal je topic in de gaten houden! kus meike
thanks meiden! Lief van jullie, en ja makkie ik hou jou ook in de gaten hoor! Ik heb er helemaal zin in. Kom maar op met die spuit (zeg ik nu,hahaha). Heb net een girls night out gehad met 3 vriendinnen die al kinderen hebben. Die verhalen vind ik heerlijk om te horen. heb er gelukkig nog geen "last van", om over kinderen te horen praten ofzo. Krijg er alleen maar meer zin in om zelf moeder te worden. Gevoelsmatig weet ik gewoon zeker dat het gaat lukken. Positief denken is belangrijk, toch? Ik ga zo lekker slapen. Morgen were vroeg op en dan laatste dagje werken. Zondag weer beginnen! Yeah!
Hey poohbear, ik ga jouw pers topic volgen hoor! Ik duim zoooooo voor jou en jullie! Ik hoop dat het spuiten jullie een mooi ei gaat opleveren, en dat de zwemmers het weten te vinden! SUCCES! Hoe vind je het om na je stop weer te gaan beginnen? LIefss, Taliaa
hoi taliaa! Hoe is het met jou? Voel je je goed? Ja, ik heb onwijs veel zin om weer te gaan beginnen. 6 weken pauze was lang zat, maar wel nodig! Zondag aan de Provera...dus... groetjes
Dus je gaat al toe naar de laatste tabletten fijn zeg dan kan je beginnen met spuiten, zie je er tegenop? succes!
Gisteren had ik nog geen bloeding na 8 dagen van de Provera af te zijn. Dus ik bellen. Mocht ik vandaag komen voor een echo! Dacht vanochtend dat ik gek werd. Werd ongesteld wakker...goed teken dus, maar ben toch naar mn afspraak bij de gyn gegaan. Echo gemaakt en al kletsend zegt ie opeens, zo heee.wat zit daar nou? Zit er een mega (fop) ei van 19.9 mm links! Ik schoot haast door het plafond heen en zelfs de assistentes kwamen even kijken. Nu kan het zo zijn dat het een cyste is of gewoon een ei! Een ei uit mezelf! Mag dus niet beginnen met spuiten zaterdag, maar moet dinsdag terug komen voor een FM. Kijken hoe het er dan uit ziet! En jullie snappen wel wat wij de komende dagen gaan doen! Klussen tot we er gek van orden, want stel dat het een ei is, dan laten wie die niet onbenut! Wil me aan de andere kant ook niet gek maken met misschien een fop ei! oeeeeeeeee...ik word gek!
Oh poohbear, hopen dat het geen "nep ei " is . Klusse meid. Wie weet kun je het spuiten wel acherwege laten nu.
nou hier een onzeker poohbear! Had gisterochtend onwijs veel pijn in mn linkerlies. Kon niet eens rechtop lopen/zitten. Duurde een uur ongeveer en was toen weg. Vanochtend word ik wakker met veel slijmverlies en rood bloed.Echt helder rood. Tis maar goed dat ik over een uur bij de gyn moet zijn. Spannend!
nou weer een vaag bezoekje aan de gyn vandaag. Vertelde van die pijn gisteren, ging ie niet op in. (had andere arts nu). Bloed opeens weer sinds vanochtend (raar toch?), ging ie niet op in. Links was weg... (daar zat ie toch?) en rechts nu 16.6 mm iets. Hij dacht aan een cyste, omdat ie niet mooi rond was. Dus vanavond de eerste spuit er in en vrijdag terug komen. 50 ie puregon gaan we me beginnen. Nou ik ben benieuwd! Ik vind het allemaal maar vreemd. weer bloed, die pijn gisteren en ei verdwenen of verplaatst.... wel ja, zal ook eens normaal gaan bij mij...