Clomid op eigen initiatief gebruiken, dus niet via arts.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Huppeldingkje, Nov 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    8

Ik heb me er nu verder in verdiept ind.. Dus hier schrok ik zo van dat ik van t idee ben afgetapt

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Ik zou gewoon naar de gyn gaan ;)
    Je kan het gewoon googlen en dan vind je hele onderzoeken op pubmed.
    Ik zou er nooit zelf aan beginnen tenzij ik een kinderwens heb en niemand me zou willen helpen, of anders na de clomid gebruiken als dat niet aansloeg (iom de gyn).

Huppeldingkje likes this.
  3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Oké, waarom zonder controle chlomid gebruiken! Voel even aan je voorhoofd!!!
    Meer heb ik hier niet echt over te zeggen dat hebben de andere dames al wel gedaan.

Huppeldingkje likes this.
  4. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Jah this me duidelijk . Jullie hebben al vriendelijk genoeg gereageerd hoor !!!..

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je kan beheer vragen om het topic te laten sluiten als je wilt.

En ik herhaal mijn eerdere advies. Vraag aan je HA een kuurtje provera om een menstruatie op te wekken.

6. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Dankje.. ga ik doen..

Ik was onbekend en onwetendheid..
    Het was een vraag..
    Ik heb al al gevraagd waar ik me kan afmelden..
    Ben er meteen klaar mee.. als het zo moet

Milena92 likes this.
  7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mensen waarschuwen je alleen maar met de beste bedoelingen. Ze willen niet dat je lichaam schade oploopt.
    Ik neem jou niks kwalijk hoor. Jij wist het niet. Je vriendin vindt ik in dezen wel kwalijk. Zij heeft Clomid gebruikt en weet wat de consequenties kunnen zijn en toch adviseert zij je blijkbaar om die medicatie zonder begeleiding van een arts te slikken. Zeer gevaarlijk advies!

nizzie86 and manaolana like this.
  8. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Advies hoor ik graag .maar dat ze je aanvallen op deze manier dáár bedank ik voor..

Ik heb al 15 jaar kinderwens en mijn partner wilde nooit in 1e instantie kids
    Daarom was ik aan de prikpil.. waar ik nu zo spijt van heb .want dit werkt me nu dus tegen want ik ben nu al jaar gestopt en onvruchtbaar tot nu toe.. ik ben er ook al mee naar het ziekenhuis geweest.. en uiteindelijk na lang bezoekjes willen ze me ook wel bellen.. met clomid..
    Maar daar zit dan de maar en mijn schaamte
    Mijn partner wil geen zaadonderzoek.
    Dus krijg ik geen behandeling.. logisch
    Mijn kinderwens is groot.. maar ik heb de typische man die niks met ziekenhuizen heeft.
    Dus daarom dacht ik. Misschien kan t zónder. Maar nee dus.. daar kwam de vraag weg.. ik had ergens gevonden dat er dames zijn die het óók zo hebben gedaan..

9. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Bellen = helpen

10. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Ik vind het goed van je dat je hier om advies vraagt. Dat andere zo bot reageren. Ik snap het wel, super gevaarlijk. Maar ze moeten niet door blijven gaan. Je weet het idd nu wel!
    En je hebt gezond verstand omdat je het vroeg en er nu vanaf ziet omdat er idd gevaren aan zitten. Je hoeft niet meteen van het forum af te gaan. Want er bestaan geen domme vragen. Het was erger geweest als je zonder te vragen clomid was gaan gebruiken.

11. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Dankjewel

12. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ga nog eens in gesprek met je partner. Wil hij het wel echt als hij dit er niet voor over heeft?
    Het argument ik heb niks met ziekenhuizen is onzin. Niemand heeft iets met ziekenhuizen maar als je iets maar graag genoeg wilt, zet je je hier met alle gemak overheen!

Zara75 and nizzie86 like this.
  13. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Ik vind dat je daar echt in een punt hébt hoor.. ik heb hem hier meedere keren ook naar gevraagd. Hij wil t echt wel graag .maar alles op de natuurlijk beloop..
    Geen poespas..
    This echt 1 uit de tijdperk holbewoners
    Ik hou echt van hem hoor. Ben uiteraard niet voor niks 15 jaar bij hem.
    En misschien moet ik ook me lichaam de tijd gaan geven om t op eigen kracht te gaan doen

Ik ben nu net 3 week lang ongesteld geweest.. maar ik ben de jongste niet meer. En ben bang dat het te laat zou zijn

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Over clomid, mijn gynaecoloog wilde me 11 jaar geleden clomid meegeven maar dan zonder echo's. Dus dat gebeurt (of gebeurde) wel. Ik wilde het zelf niet dus kreeg toen wel echo's.
    Verder hoefde het zaad van mijn man niet meteen getest te worden, dat heb ik zelf aangekaart omdat ik niet voor niks clomid wilde gaan slikken. Dus ts misschien is het on jouw geval wel mogelijk dat jij de molen in gaat maar je man niet.

15. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Klopt.. ik ga de molen ind wel alleen in.
    Maar niet zonder te testen of mn man onvruchtbaar is..omdat clomid een hormoon is willen ze dit niet doen.
    Ik was al de molen in alleen en dat vond ik verder ook prima. Want het is mijn lichaam nu die t laat afweten helaas

16. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Geen ervaring met clomid..maar snap deze reactie wel. Een waarschuwing van 2 a 3 leden oke..maar 15 leden waarvan de meeste ind niet echt vriendelijk reageren is ind ook wel teveel van het goede.

Zou het advies iig wel ten harte nemen en het over laten aan de gyn. Veel succes met het zwanger worden. Als die wens er eenmaal is heb je er alles voor over en gaan de hormonen met je aan de haal.

Milena92 likes this.
  17. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female
    Ik neem t advies nu cekerss wel van harte.. ik wil mezelf niet onvruchtbaar en of wat dan ook maken

Het had ind iets anders gemogen kwa reacties.

En ind als je wens zo groot is ben je soms net een domme kat in t nauw

manaolana likes this.
  18. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Ik zou nog eens met je man in gesprek gaan, want uiteraard gaat niemand voor zijn plezier naar een ziekenhuis. Wat ik hier wel over kan zeggen is wat mijn man zei toen ik het er met hem over had. Hij wilde in eerste instantie ook niet meewerken aan onderzoeken. En het ziekenhuis was hier heel duidelijk in, zwanger worden heb je een man een vrouw voor nodig. Dus zonder mijn man te laten nakijken, wilden ze niet helpen. Mijn man gaf toen aan dat hij zich zorgen maakte dat hij wellicht geen goed zaad had. Hij voelde zich "aangetast in zijn mannelijkheid". Nu is hij papa van een zoon, en dan komen die collega's van hem over de vloer om heel kort ff te kijken en je raad het al, macho gedrag. De kleine is wat groter dan gemiddeld, en daar begint het mee. "Ja een echte man", en, "Wat dacht je? Dat ik een dochter zou krijgen?" Blah blah blah. Mannen...

Maar ik denk dat veel mannen dit probleem hebben. Dan moeten ze hun zaad inleveren dat dan zorgvuldig bekeken wordt, en daar kan vanalles uit komen. Mannen zijn gewoon bang dat als hun zaad slecht is dat ze dan minder mannelijk zijn, wat gewoon onzin is natuurlijk. Maar het zijn mannen. Spreek nog eens met je man erover en vertel wat t met je doet. Ik heb toen ook eerlijk gezegd dat als hij niet mee wilde werken aan de onderzoeken, ze ons niet gingen helpen, en het (zou er wat mis zijn) einde oefening was. Het was zwaar voor hem, hij voelde dat hij zich bloot moest geven, maar toen het bericht kwam dat alles goed was, was dit wel een opluchting voor hem. Ze zeggen het niet, maar mannen zijn als het zwanger worden lang op zich laat wachten net zo onzeker als wij vrouwen. Zij vragen zich dan ook af of het niet aan hun ligt.

vrouwvan likes this.
  19. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Ik heb je even een pb gestuurd

20. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

Aug 21, 2017
    786
    160
    43
    Female

Hey bedankt voor je reactie

Dit is het ind precies
    Hij kan niet goed begrijpen hoe t voor mij is.dan begrijpen mannen moeilijk.
    Alles wat je zegt klopt precies..
    Liefs

Share This Page