Pijnlijke borst

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lotusn, Apr 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotusn

Lotusn Lid

Apr 16, 2017
    20
    4
    3
    Female
    Verpleging
    België
    Hallo allemaal,

Wij proberen om een kindje te krijgen, rustig aan.
    In november ben ik met de pil gestopt. Vorige maand ben ik een cyclus overgeslaan.

Op 24 januari mijn regels en op 25 maart.
    Omdat ik dit niet normaal vond allerlei tests ondergaan, echo en een Labo wezen uit dat alles in orde is.

Nu zou ik normaal gezien mijn eisprong rond 9 april gedaan hebben. Sinds 10-11 april heb ik een pijnlijke/gevoelige Li borst.

zwangerschapstest is nu nog te vroeg, maar zou het een begin van de zwangerschap kunnen zijn?

Ik bloed ook tijdens het vrijen..

Alvast bedankt

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Je vond het niet normaal dat je cyclus niet regelmatig was of?
    Dat is namelijk heel normaal als je nog mar net gestopt bent met de pil.
    Fijn dat je in ieder geval weet dat het allemaal in orde is.

Pas als je lichaam hcg aanmaakt krijg je zwangerschap symptomen. 3 weken geleden ben je nog ongesteld geweest, het is daarom nog te vroeg om te gaan testen en van een zwangerschap uit te gaan.

Het bloed tijdens de seks, misschien doordat je gestopt met de pil en de boel daardoor beter doorbloed is, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Je bent pas in nov 2016 gestopt met pil. Dus dit kan volgens mij geen doorbraaksbloeding zijn.

Ik denk dat het per ongeluk iets uit je spater is gesprongen tijdens vrijen? En pijnlijke borsten kan zijn van ovulatie periode? Want pijnlijke borsten had ik altijd rond ovulatie.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Ik Denk dat je lichaam nog moet wennen aan het zelf regelen van je cyclus.
    Zou gewoon afwachten, en je slaat ook nog geen cyclus over maar hebt waarschijnlijk een langere cyclus door ontpillen

5. Lotusn

Lotusn Lid

Apr 16, 2017
    20
    4
    3
    Female
    Verpleging
    België
    Ik was onmiddellijk na het stoppen terug regelmatig en huisarts zei ook dat het ontpillen al gedaan zou zijn.
    Daarom toch een controle gedaan.

Ik heb nog nooit pijnlijke borsten gehad, ook niet vroeger toen ik geen pil nam.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Raar dat de huisarts dat zegt! Je kunt best nog aant ontpillen zijn.. daarnaast kun je zo'n regelmatige cyclus hebben, maar ook daarbij komt het wel eens voor dat je een cyclus over slaat 😉 helaas moet je afwachten.. mar als je pijnlijke borsten door hcg komen, en dus door een zwangerschap was dat al te zien op de test! Hopelijk heb je snel een positieve test 🍀

7. Lotusn

Lotusn Lid

Apr 16, 2017
    20
    4
    3
    Female
    Verpleging
    België
    Ik hoop ook op een positieve test...
    Weet dat ik geduldig moet zijn maar toch is het iedere maand spannend.

Zo'n schatje in je buik lijkt me fantastisch!
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

8. Lotusn

Lotusn Lid

Apr 16, 2017
    20
    4
    3
    Female
    Verpleging
    België
    Sinds gisteren, 5 dagen voor nod : lage rugpijn, krampen en enorm veel boeren...

MS zullen eraan komen 😔...
    Hop naar volgende ronde.

Share This Page