Meiden help! Ik ben bezig met mijn eerste icsi poging ik spuit menopur 150. Dit is stimulatiedag 6bdus ik heb vanavond de 6e spuit gezet van de menopur. In mijn hoofd zat dat ik vanaf morgen elke ochtend ook nog orgalutran erbij moet spuiten maar nu ik net in mijn map kijk blijkt dat ik daar dus vanmorgen mee had moeten beginnen! Ik voel me zo dom hoe kan ik dat nou zo verkeerd in mijn hoofd hebben?? Zou het heel erg zijn als ik daar een dag later mee begin? Ik heb van mezelf altijd wel een eisprong rond cyclusdag 17 of 18 en zit nu op cd 9. Ik kan pas morgen het ziekenhuis bellen dus ik hoop dat een van jullie mij gerust kan stellen dat het niet zo heel erg is zodat ik toch nog kan slapen vanacht.
Heb je het ziekenhuis nog gebeld? Hopelijk was het niet heel erg dat je er een dag kater mee begon? Succes!
Hoi hoi! Ja ik heb ze gebeld het was niet erg omdat het de eerste is en het is nog voor de eerste controle en ze zei dat de eitjes dan meestal toch nog niet zo groot zijn. Morgen eerste controle ik ben zo benieuwd of er wat groeit hoop het zo!