9 dagen overtijd, negatieve testen, grote guts water verloren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Christina3112, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina3112

Christina3112 Nieuw lid

4 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

even kort mijn verhaal..
    Wij zijn bezig voor ons 2de kindje
    op 1 maart ben gestopt met de pil, we zijn toen nog niet meteen begonnen met proberen omdat onze bruiloft eerst nog was op 28 mei
    Daarna wel gewoon ervoor gegaan
    1ste ronde was niets
    nu zitten we dus in ronde 2.. ik ging uit van een cyclus van 33 dagen
    Inmiddels ben ik 9 dagen overtijd, eergisteren voor het laatst getest nog steeds negatief.. maar ook een heel vreemde gebeurtenis bij het opstaan 's morgens.. ik voelde letterlijk al wat nattigheid toen ik nog in bed lag, ik dacht meteen dat m'n regels toch nog waren doorgekomen, dus ik dacht zal maar snel opstaan voordat de lakens helemaal vies zijn, en meteen nadat ik opsta gutst er precies echt water uit me :$ langs m'n benen en tot in m'n slippers! dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.. ik zou bijna zeggen misschien valt het te vergelijken met het breken van je water maar dat heb ik nooit meegemaakt (bij ons eerste is m'n water pas gebroken tijdens het persen)
    ik weet niet goed of ik hiermee naar een dokter had moeten gaan of niet.. nog iemand die ooit zoiets heeft meegemaakt?

alvast bedankt!

groetjes!
    Christina

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou ben natuurlijk geen arts oid, maar ik ken iemand die steeds dit had en daar werd door de Gyn een kijkoperatie voor gedaan. Was uiteindelijk niks aan de hand gelukkig :) maar zou dus zeker even langsgaan.

3. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik heb dat meegemaakt toen ik 19 weken zwanger was. Bleek toen afscheiding te zijn. Blijkbaar kan je afscheiding zo dun zijn dat het lijkt alsof je 'water' verliest.

4. Christina3112

Christina3112 Nieuw lid

4 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    stelt me wel al gerust dat dat toch ook gewoon niets kan zijn..:)

En tja ik vond het niet zozeer vreemd dat het waterachtig was maar de hoeveelheid was ik toch van geschrokken.. zeker in combinatie met het overtijd zijn en dan nog geen zekerheid van een eventuele zwangerschap:( .. nu is natuurlijk mijn huisarts ook net op verlof en pas weer beschikbaar op maandag.. maar als ik tegen dan nog geen duidelijkheid heb ga ik toch eens even langs denk ik..

bedankt dames!

Deel Deze Pagina