Hoi bambe, Ik zit te wachten op de duivels. 2 dagen geleden moest ik het worden maar voel nog niks geen krampje erg frustrerend. Hopelijk komt het gauw dan kan ik met 100mg gaan beginnen.
spannend! hoop positief voor je! ik heb afspraak 26 nov ga niet meer door met clomid.. bijwerkingen niet normaal.. migrane aanvallen vaak.. flitsen in me ogen.. 5 kilo aangekomen..terwijl ik al 5 jaar op zelfde gewicht zit!! schokkend..eisprong enorme buikpijn.. hoop dat ze met iets beters komen.. gr bambe
Oh wat vervelend voor je al die bijwerkingen! Hoop dat ze inderdaad met iets veel beter komen voor je! En dat het werkt! heel veel succes de 26ste! laat je het weten hoe het was!
Mn vriend en ik zijn uit elkaar ik ga nog wel verder met mn dieet hopen dat ik uit mezelf weer een cyclus krijg. Maar ik heb hier dus niks meer te zoeken. Hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden!
hey meid, wat erg voor je.. meid wees sterk en blijf positief zeker door gaan met je dieet.. ik had gisteren afspraak wegens bijwerkingen van clomid. mag over op iui zonder inseminatie. . eerst ongesteld worden ben benieuwd of deze eerste clomid iets heeft gedaan.. spannend nog meer meiden die wachten? gr bambe
Hee, Wat rot voor je! Succes met je dieet hoop dat je een goeie cycles krijgt. En bambe hier vandaag weer begonnen met clomid 100 Mg dinsdag naar het Zh hopelijk slaat het deze keer aan. En wat is precies iui??
Ik ben afgelopen maand ook begonnen met mijn 1e ronde Clomid 50mg nadat wij al een jaar proberen zwanger te raken. Geen bijwerkingen gehad. Moest zowat om de 2 dagen naar het zkh voor een echo. Ik had een mooie follikel die groeide, waarvan men eerst dacht dat het een cyste was. Bleek toch een eitje te zijn. Kreeg vervolgens te horen dat het eitje niet gesprongen was en mijn dosering Clomid werd verhoogd naar 100mg. Het zkh wilde voor de zekerheid toch nog een keer bloedprikken om te kijken of mijn eisprong toch niet iets later was. En dat bleek zo te zijn. Mocht voor de volgende ronde toch gewoon 50mg Clomid slikken. Maar dat is niet nodig, want een paar dagen geleden heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was positief! Mijn man en ik zijn superblij!! Ik hoop dat jullie ook snel positief nieuws krijgen. Ik ga voor jullie duimen!
Hoop het voor je meid! blijf positief! iui is spuiten plaats van pilletjes en volgen ze je op echo als het ei groot genoeg is krijg je pregnyl spuit is om het ei te laten springen.. spannend allemaal..
Oke inderdaad spannend hoop dat het werkt! Moet je dan jezelf die spuiten geven of doen ze dat in het zh?
Hoi hier mijn verhaal Ik heb eerste ronde clomid erop zitten en ben op mijn menstruatie aan het wachten omdat we erachter zijn gekomen dat buiten om dat ik pcos heb mijn man ook nog eens slecht zaad heeft.. Rond 3.5 miljoen.. Nu zit ik Op mijn menstruatie te wachten omdat we direct gaan starten met puregon en pregnyl en IUI.. Maar nu heb ik een probleem..Ik heb op zondag 9 nov ovulatiepijn gehad ( voor het eerst na eerste ronde clomid 50mg) nu had ik dinsdag 11 nov een inwendige echo waarom de gyn zei dat ik inderdaad een eisprong heb gehad.. En bloedonderzoek week later had ik progesteronwaarde van 29.. Dat is dus nu 19 à 20 dagen geleden en ben nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test.. Wel heb ik al een week menstruatie krampen en tijdens het sporten heb ik echt veel pijn aan m'n baarmoeder.. Nou vroeg ik me af of iemand van jullie dit ook wel eens heeft gehad? En hoe dat kan? Toch geen eisprong gehad? Of toch zwanger? Het is vrijdag avond dus ga maandag sowieso de gyn bellen! Maar ik dacht misschien heeft er iemand ervaring?
hier even mijn verhaal, ik ben een moeder van 26 van een super dochter maar ik zou nog zo'n geweldige kleine willen hebben rondlopen! ik ben bij de 1ste zwangerschap ook van de 1ste x zwanger geworden door clomid 50, nu ben ik weer begonnen heb de 5 pilletjes al achter de rug en ben woensdag naar de gyni geweest en er bleek 1 eitje te zijn van 18mm dus rade ze me aan om flink te klussen dat doen we dan ook, ik hoop nu ook snel zwanger te zijn! bijwerkingen clomid! moe moe moe! misselijk! zicht dat raar word! en licht geraakt! maar dat had ik bij de eerste zwangerschaps poging ook "toen ik clomid innam" en toch zwanger geraakt.
dat had ik dus ook bij de eerste x dat ik zwanger werd, gyni zei na echo dat ze vreest dat het niks was maar ik bleek daarna toch zwanger te zijn dus hopen maar