Idd vreemde gang van zaken.. Bij ons gingen ze altijd tot cd 21 door met fm's. Als er dan nog niets boven de 12mm zat dan wordt er afgebroken. Dag 15 is nog vrij vroeg om af te breken, met clomid had ik regelmatig pas een eisprong op cd 24. Maar nu 2 weken afbreken en dan testen is ook onlogisch.. Wat je zelf ook zegt, er kan nog een laat ei komen en dan hoef je dus eigenlijk niet af te breken. Wellicht kun je gaan tempen of ovutesten gebruiken (werkte bij mij beide goed, maar ik heb geen pcos).. Het lijkt me wel fijn om te weten of er toch nog een ei gaat komen of niet.
Ik begrijp heel goed dat het je niet snel genoeg kan gaan maar ik zou toch niet tegen het advies van de arts in gaan, hoe vervelend het ook is. Maar eventjes wachten lijkt me wel het beste. De gyn heeft ervoor gestudeert! Hier sloeg de 50 ook niet aan (gebeurd heel vaak) en ik kreeg metingen tot en met dag 20. Daarna gelijk afgebroken. Ik heb nu mn menstruatie. Dit moest omdat mijn baarmoederslijmvlies zich opgebouwt. Bouwt dat zich niet op dan mag je net als aimee gelijk door met de volgende dosis. Dag 25 afwachten klinkt lang, maar het is maar 5 dagen langer dan hoe ze normaal werken en om voor die 5 dagen nou volledig tegen het advies in te gaan. Succes met wachten!