hoe allemaal even een vraagje,maar zal het eerst even uitleggen hahaha ik zit de drie maanden aan de clomid 50mg heb alleen de eerste maand fm en bloedonderzoek gehad. en dat was goed de clomid sloeg aan. twee maanden ook de ei sprong gevoeld. en 29 dagen cyclus. maar deze maand geen ei sprong gevoeld en zit nu op 30 dagen nog steeds niet ongi. negatieve test. heb krampen in mijn buik maar nog niet giga ongi krampen. zere borsten maar meer niet. kan het wezen dat mijn clomid deze maand niet heeft gewerkt? of kan het ook wezen dat ik nog niet posi test? wie kent de symptonen of mijn verhaal en weet wat het is? of denkt misschien wat het is ik hoor het heel graag! heel veel liefs sunlight
Misschien was je eisprong iets later, is dat de reden dat je nog niet positief test. Heb je geen echo gehad of bloed laten prikken? Bij mij sloeg de Clomid 50 mg na 1 ronde niet meer aan. Heb nog 100mg en 150 mg geprobeert, maar helaas. Het kan zijn dat je resident wordt voor de clomid. Ik heb zelf PCOS. Ik heb toen 2 rondjes Puregon gespoten. Helaas overstimulatie. LEO behandeling gehad en nu weer aan de Clomid, hopelijk dat ik daar nu wel goed op reageer. Wel een spannende tijd voor je... Hoop dat je toch snel positief test en anders misschien even met je arts overleggen wat ze willen doen als je niet meer op 50mg Clomid reageert. Succes!
Het kan inderdaad zo zijn dat het niet altijd aanslaat. Maar je eisprong kan ook gewoon wat later dan normaal zijn geweest. Bij mij sloeg het heel wisselend aan: de ene keer vroeg, de andere keer laat, weer een andere keer helemaal niet. Ik ben geswitcht van een lage naar een hoge dosis, weer terug en weer omhoog. Uiteindelijk ben ik er resistent voor geworden en moest ik over op hormoon-injecties. Maar dat zal bij jou niet aan de orde zijn, want dat krijg je soms als je al heel lang Clomid gebruikt. Ik heb twee jaar Clomid gebruikt, na een paar keer heb je zoiets niet. Er zit eigenlijk niks anders op dan afwachten. Hopelijk word je snel ongi. Of liever helemaal niet meer, natuurlijk! Ik zou het sowieso aankaarten bij de gyn, zodat je misschien de volgende keer wat meer controle kunt krijgen zodat je weet waar je aan toe bent. In ons ziekenhuis worden standaard elke keer fm's gedaan. Of anders zou je misschien ovulatietesten kunnen gebruiken, dat kan ook samen met Clomid. Succes!
hallo oke nou ik hoop dat mijn ei sprong dan later is geweest! maar niet te veel later want we hebben maar drie dagen langer gemeenschap gehad zeg maar. daarna ook wel maar niet zo vaak. maar voelden jullie je ei sprong wel of helemaal niet? ja idd ik wil straks wel wat vaker een fm want dit is ook niks zo. nou ik hoop maar op een verlate ei sprong. en niet dat mijn clomid niet meer aanslaat. en straks moet gaan spuiten lijkt me niet prettig. ik word gek van het niets wetende. ik wil weten waar ik aan toeben. dan weer buikpijn dan voel ik weer niets dna denk ik weer ja word ongi en dan voel ik alleen last van mijn borsten en dan dat weer ik word er echt gek van hahhahaha liefs
Je hoeft je eisprong niet persé te voelen. De ene keer voelde ik hem heel duidelijk, de andere keer juist helemaal niet. Dus dat zegt op zich niks!
oke dan kan ik nog een beetje hoop hebben. ik van frustratie vanavon aan het bier gegaan dan moet ik dus maar niet zoveel nemen je weet het maar nooit. nou ik ga wel bellen naar de gyn als ik nog ongi wordt. wil wel fm houden want deze spanning wordt je ook niet beter op. wat voor symptonen had jij? voor je wist dat je zwanger was. liefs
Hoi Sunlight, Ik slik nu ruime een jaar Clomid 50 mg. Ik heb steeds 3 rondes 28/29 dagen en dan ineens een ronde van 33/34. Heel gek is dat. De 1e keer dat dat gebeurde dacht ik ook dat het niet meer aansloeg en heb ik dus de maand erna weer fm's laten doen. Toen konden we zien dat het gewoon nog werkt bij mij. Dus ik kan je alleen maar aanraden om als je nu niet zwanger bent de volgende ronde weer fm's te laten doen door je gyn. Dan weet je het zeker. Ze hebben mij ook nooit een reden gegeven dat ik 1x in de zoveel maanden een langere cyclus heb. Dat doet mijn lichaam voor de lol ofzo... Weer effe lekker een paar dagen spanning ;o) Succes!
heee meid ik had hetzelfde netjes een cyclus van 29 dagen en ineens een van 34 dagen ertussen... ik dacht ook meteen dat het niet meer aansloeg.. mijn cyclussen wisselde erg.. en ik moet achteraf ook zeggen dat het er bij mij op leek dat de lengte van mijn cyclus afhankelijk was van wat ik de 1e dag van de nieuwe cyclus vond.. ze zeggen bij het eerste bruinverlies niet als dag 1 rekenen, maar pas bij rood... als ik bruin als 1e dag nam waren mijn cyclussen gemiddeld 2 dagen korter omdat ik dan een dag eerder met clomid begon... maar dat kan ook toeval zijn... verder voelde ik ook niet altijd m,n eisprong gr Jose
ik neem altijd de dag als ik rood verlies heb zeg maar. als ik smiddags om vijf uur ongi word dan tel ik ook altijd de dag erna pas als eerste cyclus dag! tenminste dit is mij zo uitgelegd door de gyn. nou ik ben nog niet ongi zit nu op dag 33 dus nog even afwachten. vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan deze was natuurlijk negatief! maar heb die goedkope van de kruidvat gebruikt 2 voor vijf euro zo'n cassette ding. of is die niet goed? weet iemand daar iets van of wat is jullie mening over die testen?
Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke testen je gebruikt... ik zou gewoon even een paar dagen wachten nog en anders in de loop van de week even de gyn bellen. Succes meid! Weet hoe lang die dagen kunnen zijn als je overtijd bent en negatieve testen hebt. Zo onzeker!
ja heel erg onzeker ja. kan er wel gek van worden. dan heb ik weer buikpijn en denk ik ja ongesteld en dan nee is het weer over met de buikpijn ik weet het niet. maar natuurlijk voel ik me zwanger altijd als ik overtijd ben dus ik kan nergens van uit gaan! ik wil het gewoon graag weten waar ik aan toe ben