Afgelopen dinsdag hebben wij een cryo tp gehad van een blasto van 5dagen oud, zonder hormonen gewoon in eigen cyclus. nu kon ik het niet meer houden en heb ik getest. En ik had een heel licht streepje! Op 2 testen. Kan het moeilijk geloven dat ik nu al positief heb getest! Meer meiden die al zo vroeg positief hebben getest?
Hey! Ja ik! Had 4 dagen na de tp al positief getest, had een 6 dagen oude embryo bij de tp. Dus was die dag 10 dpo. Het kan wel hoor!
6dp5dt = 11dpo (6 days past 5 day transfer = 11 days past ovulation) En het is helemaal niet raar om op 11dpo positief te testen. Gefeliciteerd!!
Net weer een test gedaan en het streepje is nog iets duidelijker dus we zijn voorzichtog heeeeel erg blij! Bedankt voor de reacties
Heb je hormonen gespoten?.. Anders zit dat nog in je lichaam en geeft je een valse positieve zwangerschapstest!
Ook ik testte 5 dagen na verse tp al positief wel heel licht streepje. Toen volgende dag weer en veel donkerdere streep. Het resultaat is nu ruim 2 maanden alweer Wat fijn dat t gelukt is! Gefeliciteerd
Ik ook op wd 6 positief, 10 dagen na ovitrelle. Uiteindelijk 4 dagen achter elkaar getest en ze werden steeds donkerder