Na vroege miskraam andere cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jam87, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hallo allemaal.

Ik zit even met een vraagje. Ik heb dus in december een vroege miskraam gehad en nu vraag ik me af of de duur van m'n cyclus daardoor veranderd kan zijn. Mijn verloskundige zei dat ik moest rekenen vanaf de eerste dag van 'te vloeien. Maar kijkend naar de duur van mijn cyclus vóór m'n zwangerschap (30-31 dgn) had ik nu al weer ongesteld moeten worden. Maar dat ben ik niet. Ik heb wel weer gevoelige borsten en af en toe een beetje zeurend gevoel in m'n onderbuik. De verloskundige zei ook dat als je net zwanger bent geweest je de eerst volgende ovulatie vruchtbaarder bent dan normaal. Dus...nu zit ik me dus af te vragen of ik nu gewoon een langere cyclus zou kunnen hebben of dat ik weer zwanger ben :/. Wat denken jullie???

2. xLiesbeth

xLiesbeth Lid

17 jan 2013
    33
    0
    0
    Heerenveen
    Ik had voor mijn curettage een cyclus van stipt 28 dagen. Daarna nog maar 26 dagen. Het is dus mogelijk dat hij veranderd..

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik weet niet hoe het zit na een vmk, maar na een mk kan je eerste cyclus ietsje langer zijn dan normaal.
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Dan weet je het zeker (als je tenminste ondertussen al een negatieve test hebt gehad)
    Succes!

4. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Bedankt Xliesbeth en Lappie voor jullie snele reactie.
    Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik bang ben dat ik teleurgesteld zou worden en vooral omdat ik 3 miskramen heb gehad. cyclus na 1e mk was wel wat langer en werd na 6 weken ongesteld omdat ik 8 weken zwanger was. 2e vmk werd op tijd ongesteld geworden, dus precies 30 dagen en nu weer 3e vmk en wacht op menstruatie en zit op dag 33. Ik vind het wel spannend want we zijn er heel veel mee bezig geweest afgelopen weken. Maar testen doe ik nog maar niet....ik weet niet of dat al kan en of het dan al zichtbaar is...pffff spannend weer

Deel Deze Pagina