LEO operatie, hoe gaat dat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LW85, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Als ik nu niet zwanger ben wil de gyn. of een ronde het allerlaagste gaan spuiten (puregon) of een LEO doen.
    Dit omdat ik op Clomid helemaal geen reactie heb en op puregon te heftig reageer.

Nou ben ik alvast aan het zoeken naar hoe zo'n leo nou eigenlijk gaat. Ik heb wel gevonden wat het is maar ben ook benieuwd naar hoe ze bij je eierstokken komen, moeten ze sneetjes maken in je buik of gaan ze via je vagina? Hoe lang heb je er last van (als je al last hebt) enz.

Heb al gezocht naar patientenfolders hierover maar ik kan ze niet vinden.

Wie kan mij meer informatie en hun ervaring geven?

2. Mulder

Mulder Lid

28 dec 2012
    39
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb in maart een Leo gehad omdat ik resistent was voor clomid. Het viel mij erg mee: s morgens geopereerd, s middags al naar huis. Omdat mijn baarmoeder naar achteren ligt hebben ze sneetjes gemaakt: 1 in mijn navel, 1 een stukje daaronder en 1 rechts van mijn navel. Alle 3 heel klein. Ik heb een dag of 3 wat last gehad van mijn schouders doordat ze je buik als het ware een beetje opblazen bij de operatie. Ook een paar dagen bloedverlies maar dat is ook normaal. Sindd de operatie heb ik weer af en toe een eisprong, iets wat in de 1,5 jaar daarvoor niet gebeurd was. Omdat het toch wel nog onregelmatig was, nu clomid. En deze keer werkt de clomid wel! Nu op het wachtbankje. Ik had trouwens bij de eerste eisprong na de operatie wat bloedverlies en de follikel had zich weer volgezogen met vocht na de eisprong waardoor hij langzamer weg ging. Niets ergs, en mijn lijf heeft het zelf opgelost. Is daarna ook niet meer gebeurd.

Deel Deze Pagina