Waarschijnlijk ben ik gewoon door naar ronde 15, deze ronde gaan we voor de 3de iui behandeling begeleid met clomid en preg. Dit omdat mijn cyclus dus steeds langer lijkt te worden en omdat eht gewoon de kans van slagen nog groter maakt. Nu moet ik dus van dag 3 tot dag 7 clomid en dan dag 0 ( dat word waarschijnlijk dag 11 ivm het weekend) Daarna beslissen ze wanneer ik de spuit mag zetten. Nu was mijn vraag eigenlijk,normaal heb ik tussen dag 16 en dag 18 mijn ei hoe gaat dat nu met de clomid en de preg? Krijg ik dan ook een kortere cyclus? Alvast bedankt...
Je ei kan idd wat eerder komen, ligt een beetje aan de groei, aangezien je de pregnyl krijgt wanneer de dok vind dat ze groot genoeg zijn. Als dat bij jouw ziekenhuis is met 16 mm en je hebt op dag 12 al 16 mm, kan je zeer snel de spuit krijgen en dus ook je ei vervroegen. Ik had hem telkens met de behandelingen op dag 13, terwijl hij vanzelf op dag 14/15/16 kwam.
Aha, dus het kan zo zijn dat ik idd meerdere keren terug moet om een meting te doen... Dan kan ik mij daar op voor bereiden.. Thanks voor eht antwoord.
ja soms meerder keren, ik moet dag 1 al komen van de cyclus. soms moet ik 4 of 5 keer komen, deze keer maar 3.
Ik moet ook vaak terugkomen. Deze ronde al 4 keer. Ik krijg morgen pas de Pregnyl gezet, is dag 26 van de cyclus! Dus het wil niet altijd zeggen dat je eerder je ei hebt! Ik hoop het wel voor je, dan gaat het allemaal wat sneller! Succes, Liefs Nikkie