Hoi Hoi, Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet kan vinden : Ik heb de eerste ronde clomid. Ik slik ze van dag 5 t/m dag 9 OP welke dag krijg je dan een eisprong gemiddeld? Met mijn natuurlijke cyclus was dit pas rond dag 25-30 Kun je ervanuit gaan dat met clomid die eisprong word vervroegd? ik heb de pillen gekregen om mijn cylus korter te maken en zo meer kansen per paar op zwangerschap. Groetjes Nicole
hoihoi, wanneer je een eisprong krijgt en of je een eisprg krijgt is heel verschillend met clomid. maar gemiddeld denk ik dat je uit moet gaan van tussen dag 15 en dag 20/21 liefs sam
ik kreeg normaal ook mijn ei rond dag 14/15. en nu met clomid groeit het was sneller, had de eerste keer dag 15 en nu dag 13. maar bij mij word het gestuurd met pregnyl voor de IUI.
ik hoop ook nu op een korte cyclus de gynacoloog zei dat ik dan meer kansen heb. op de samenlevingstest na zijn alle testresultaten goed. Ik heb wel veeeel buikkramp van die clomid. Lijkt al sinds dag 9 alsof ik ongi moet worden. Morgen een echo op da 12 om te kijken hoe het ervoor staat!
Hallo Cira, Echo was boven verwachting. nu eerste ronde clomid op dag 12 had ik al een eiblaasje van 15 mm normaal was het na 25 dagen niet groter dan 5 morgen terug en kijken of die dan op 18 mm staat en weer een samenlevingstest. Zag dat jij ook 50 mg clomid gebruikt hoe bevalt dat? Ik hem zoveel buikpijn en misselijk groet nicole
hoi, normaal gesproken krijg je 14 dagen na de 1e ingenomen tablet een eisprog, waarschijnlijk bij jou rond dag 19 , 't is natuurlijk bij iedereen verschillend maar dit is gemiddeld. gr. Gigi
op dag 14 echo gehad eiblaasje van 19,4 mm op dag 15 positieve ovulatietest! nu maar hopen dat het iets word. Het schijnt dat dat ik van nature een heleboel eiblaasjes aanmaak die geven ook hormonen af zodat je een positieve ovulatie hebt. Gek eigelijk
hoihoi, ik slikte clomid van dag 3 t/m 7, steeds fm en rond dag 14 een pregnyl spuit zodat ze me eisprong konden 'sturen' groetjes mandy
Hoi meiden, Misschien een hele domme vraag maar toch: Als jullie het bijv hebben over dag 15, tel je dan vanaf de eerste dag van je menstruatie of vanaf de dag dat je niet meer ongi bent? Ik moet nl binnenkort beginnen met Clomid als de Provera zn werk gedaan heeft en ben daar wel benieuwd naar. Gr Bloemetje
Nicole buiten de opvliegers mag ik absoluut niet klagen. Wat een super eitje dat moet haast wel bevrucht zijn! (ben jaloers ) Zo niet dan ben je in iedergeval weer een stuk voorruit gegaan!
bij controle woensdag was het gegegroeid tot 19,4 dus clomid slaat aan nu alleen hopen dat de rest ook z'n werk doet hahaha ik heb voor drie maanden clomid meegekregen. hoop het niet zolang nodig te hebben