Extra verzorging

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Dege, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hoi Meiden,

Ik ga binnenkort starten met het spuiten van de Decapeptyl voor onze eerste IVF poging. Vanaf vorige week ben ik gestart met het prikken zonder medicatie. Omdat ik prikangst heb zijn we eerder begonnen met het oefenen van alleen het prikken. Zodat ik dat stukje angst al onder controle kan houden.
    Nu heb ik al wat prikgaatjes en merk dat het wat rode stipjes zijn, maar dit is nog zonder medicatie. Straks met de medicatie kan het natuurlijk wat beurs worden.
    Aangezien ik een best gevoelige huid heb lijkt het mij prettig om wat extra verzorging te gebruiken. Iets van olie voor je buik. Heeft er iemand misschien een tip?

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Je kan bij de dokter een tube 'toverzalf' halen (weet even niet hoe het echt heet 😂) en dat verdooft je huid als je het 10 min voor het prikken opsmeert. Zelf deed ik de huid verdoven met een ijsblokje en dan prikken. Kleine blauwe plekjes krijg je nu eenmaal, soms gevoelig, soms niet.
    Ik prikte de eerste 6 behandelingen trouwens niet zelf, maar dat deed mijn man, het lukte me niet zelf, vond het zo moeilijk/onnatuurlijk om mezelf te prikken.

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Dankjewel! Ik doelde eerder op iets om de beursheid minimaal te houden. Verzorgende creme ofzo.

Deel Deze Pagina