clomid-vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Morgen begin ik de eerste keer met clomid. Heb zojuist ook gebeld voor afspraak echo cd14.

De assistente zat nog even te twijfelen of ik niet vandaag als dag 1 moet tellen. Ik gaf aan dat ik al 7 dagen veel bruine afscheiding had en dat het gister best veel was en aan het einde van de dag bloed. Nu zei ze laten we dan toch maar gister als dag 1 aanhouden.

Weten jullie wat het uitmaakt? Ik moet van dag 3 t/m dag 7 slikken. Kan je kan niet 'te vroeg'met clomid beginnen?

Alvast bedankt!

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

denk dat het weinig uitmaakt hoor meid en zou de assistente volgen met haar advies.

3. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ik had ook veel twijfel want ook ik was al een tijdje bezig met bruine vloei.
    Eerst maar een beetje later echt klodders stolsels.
    Ik heb het aan mn gyn gevraagd en ze zei dat waneer ik echt klodders bruin slijm en stolsels dat ik dat als dag 1 mocht zien.

Dus was eigenlijk dit keer ook te laat.

Maar maakte niets uit want had een veel te vroege eisprong door overstimulatie van de Clomid...

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx sam altijd fijn om te horen hoe ene ander er over denkt.

@Kenzo,

ja dat van die stolsels had ik dus ook, maandag trouwens ook! Maar gisteren heel veel, gelukkig dan zit het dus wel goed.

En hoe nu verder bij jou? Kan je wel zwanger raken met een te vroege eisprong?

Deel Deze Pagina