de kijkoperatie. Het ging allemaal wel snel ineens. Ik moest 13 maart voor het eerst bij de gyn komen met manlief. Vooraf al de zwemmers ingeleverd en dat zag er goed uit. Eenmaal bij de gyn moest ik bloed laten prikken op de 22e dag. Toen nog eens op de 3e dag en een samenlevingstest doen. 2 April samenlevingstest doen, die was uitstekend zei de fert.arts. Ik mocht zelf ook even onder de microscoop kijken. Wat apart om dat te zien zemmen haha, direct daarna prikken op chlamydia. En gister dus de uitslagen gehad. Alles was goed, op naar de kijkoperatie. Theoretisch gezien zou het dus gewoon spontaan moeten kunnen en toch zijn we anderhalf jaar bezig en is het nog steeds niet zover. Zo'n grote wens en alles geregeld zodat er een klein wondertje mag komen..... ik ken me lichaam inmiddels door en door. Maar het doet niet dat wat ik wil..... Volgende week woensdag 25 april is het dus mijn beurt. Dan moet ik eraan geloven en de kijkoperatie ondergaan. (dit is noodzakelijk omdat ik een eileideronsteking heb gehad) Nou dat was het even. Ik laat jullie weten hoe het verder verloopt.
Dat gaat inderdaad snel, maar eigenlijk is dat ook wel prettig. Hoef je ook niet zo lang te zenuwen. Heel veel sterkte met de kijkoperatie!
Dank jullie wel dames maar heb nog een vraagje. Hoe zit het met verlof. Mijn collega weet dat ik woensdag de operatie krijg. Maar hij roept al van oh nou mijn vrouw heeft een hsg gehad en die sprong 2 uur later vrolijk rond. Maar ik heb een operatie....... denk ik dan. En wil de donderdag en vrijdag even thuis blijven. Hoe moet ik dit regelen. Zit ik nou in de ziekte wet dan of moet ik verlof aanvragen voor 2 of 3 dagen?
Ja dacht ik ook al maar wil van te voren al aangeven van nou de donderdag en vrijdag wil ik gewoon bijkomen dat is toch heel normaal lijkt mij Nou ik zie wel dank je
Gewoon donderdag en vrijdag ziek melden. En je hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover anderen. Dus gewoon thuisblijven!
Precies, doen wat Prinses zegt is een goed idee! 25 april, oei dat is al volgende week, dat is precies de dag dat onze ICSI-aftrap is...ik wens je sterkte de 25 ste en goed uitrusten daarna! Liefs Ester.
zeker thuisblijven! een vriendin van mij heeft dit een paar weken geleden gehad, en zij was er echt wel ff ziek van hoor. Je bent ook onder narcose!
narcose op zich ben ik niet echt ziek van (gezien vorige operaties) alleen hele lang suf en moe Maar is het nog lang pijnlijk?! Maar ik denk dat ik gewoon tegen me collega zeg dat ik gewoon thuis blijf klaar punt uit
Ja mijn vriendin heeft er nog wel even last van gehad. die heftig maar wel last. goedzo! lekker thuis blijven. suf en moe is ook niet lekker werken.
als ik weer ongi word. (zaterdag) dan dag 5 weer clomid beginnen en dan weer afwachten wanneer de IUI weer plaats kan vinden.
oh gelukkig weer snel allemaal dus. Ik was ook al blij dat ik vandaag ongi werd die operatie kan me niet snel genoeg gebeuren. Maar binnen een week had ik niet verwacht hoor hihi. Nou hopen dat het goed uitpakt deze keer voor je ik duim al....
we hebben deze keer wel erg goed getimed gesext want we kregen wel natuurlijk de pregnyl enzo. maar geloof nooit dat het nu ineens wel raak is. Zo zeker snel zeg! maar goed, je kan het maar achter de rug hebben!
Jackie Over een week heb je de kijkoperatie alweer achter de rug. Het is nu zo woensdag de 25ste! Zal aan je denken ! Liefs Mirre
Alvast heel veel succes met de kijkoperatie! Ik moet ´m zelf half juni ondergaan, dus hoor graag van je hoe het is geweest...
Hoi Jackie, ik wil je ook heel veel succes wensen en hopelijk dat de kijoperatie mee valt voor je. Ik hoop dat je snel uit de MMM ken, en dat je snel zwanger zal zijn. Liefs Jolie
bedankt meiden. Mirre hoe is het met jou nu? Draaimolen ik laat even weten hoe het was. Jolie zie in jou tekstje dat jou operatie goed was?! wanneer begin je met IUI? Nou meiden wordt zo onderhand wel een beetje nerveus hoor. Je probeert er zo min mogelijk aan te denken. Maar ja je kunt er niet omheen. Hoop alleen maar dat alles goed is, en we snel een klein wondertje mogen verwachten. Ik houd jullie op de hoogte. Liefs Jackie