Ik vraag me wat wat jullie slikken/doen om zoveel mogelijk de behandeling goed te laten verlopen. Ik slik nu al van die preparaten voor zwangerschapswens en zwangere vrouwen. Maar nu lees ik ook veel over tarwekiemolie? En ja wat gebruiken jullie nog meer? En zijn er ook mensen die bepaalde behandelingen ondergaan? Therapie of iets in die geest? Ik lees zoveel en wil het eigenlijk ff helder krijgen. Om zoveel mogelijk bevorderende dingen te doen....
Pas op met tarwekiem-en teunisbloemolie. Een van de twee mag je niet na de eisprong gebruiken, omdat het dan tegenovergesteld werkt. Dus even goed uitzoeken hoe dat zit!
accupunctuur schijnt je lijf evenwichtig en ontspannen te maken, dat zou heel goed bij kunnen dragen aan een goeie innesteling. Zowiezo is een ontspannen lichaam en geest een goeie basis voor innesteling. succes.
Ik slik tarwekiemolie en dat mag de hele maand, die andere mag niet niet na de eisprong geslikt worden. Verder drink ik elke dag granaatappelsap van POM en drink ik frambozenblad thee. Beide beide kinderen die ik al heb gebruikte ik het en was die maand raak met ivf, nu gaan we voor de derde. Nu gaan we voor een derde kindje en verse poging in mislukt, ik gebruikte het allemaal, maar mijn verse tp had veel fragmentatie en lag achter in deling. En na de tp, goed je voeten warm houden. Dat schijnt weer effect te hebben op je baarmoeder en koud is niet bevordelijk. Succes.