Ik ben gister begonnen met clomid, heb geen menstruatie van te voren gehad. Maar de gyn zou dat ik maar moest beginnen.. Nu moest ik dus vanmorgen temperaturen, maar hij zat al op 37,1 is dat niet een beetje hoog? En wanneer zou ik een eisprong hebben als ik nu dus begonnen ben met clomid, want ik ben niet een bepaalde dag begonnen ofzo. Bedankt alvast!
HEy ik heb er echt geen verstand van, maar er staat onder vruchtbaarheidsbehandelingen een topic over clomid, misschien kun je daar even beter kijken of daar je vraag stellen!
Ik heb de clomid alleen geslikt nadat de ongi bij mij is opgewekt en moest op dag 3 beginnen en dan 5 dagen lang. Wanneer je een eisprong krijgt.....krijg je geen echo's dan en controles? Bij mij werd alles goed in de gaten gehouden hoe het eiblaasje groeid en dan hoorde ik vanzelf wanneer hij zou gaan springen.
Nee ik krijg geen echo's, de gyn heeft zoiets van je slikt 50 mg dus dan is het nog niet nodig.. Pas als je 100 of meer slikt dan krijg je echo's in dat ziekenhuis. Ik heb ook provera gehad hiervoor, maar dat is niet aangeslagen, de gyn had het ook verwacht dat het niks zou doen, want er was geen verdikt slijmvlies wat af te stoten was. Dus nu moet ik maar gewoon beginnen. We zien het wel Ik moet terug komen als ik ongesteld ben of zwanger ben.
Ik heb geen ervaring met zonder menstruatie beginnen met Clomid, maar ik zou zulke vragen aan je gyneacoloog stellen... Hij is ervoor om je daar antwoorden op te geven... Helaas is er soms geen pasklaar antwoord omdat niemand weet dat je lichaam gaat doen op bepaalde medicijnen... Ik ben na 9 ronden ziekenhuis ongeveer aangeteld met CLomid wel met echo's elke maand weer... Dus houd goede hoop meid.... Ik wens je sterkte, liefs Catheleine