cyclus op gang komen

Discussion in 'Zwanger worden' started by kaatje04, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaatje04

kaatje04 Lid

Jul 2, 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op 31 mei voor t laatst ongesteld geweest. (Ontrekkingsbloeding)
    Nu zit ik inmiddels op dag 42 van mijn cyclus maar nog niet ongesteld geworden. Ik heb wel een paar dagen heel erg last van steken gehad in mijn onderbuik s nachts, zo erg dat ik er wakker van werd. Zal mn ongesteld heid er aan komen? Dat wachten duurt wel lang zeg.

2. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

Sep 13, 2012
    207
    1
    18
    Wachten duurt zeker lang. Hopelijk komt het er snel aan (gek he, eerst is die ongesteldheid maar lastig en nu kunnen we niet wachten). Hopelijk komt het bij mij ook snel (zit nu op dag 132 ;-( )

3. kaatje04

kaatje04 Lid

Jul 2, 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, ben zo'n 7 jaar aan de pil geweest dus dat valt op zich nog wel mee. Maar meer als afwachten kunnen we niet doen. Ben wel serieus goed aan t ontpillen heb zo'n beetje alle symptomen wel gehad.

4. liva87

liva87 Bekend lid

Mar 17, 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wachten duurt zeker lang ik had 2 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Nu net ongesteld geworden. Dus ook al ruim 5 weken. Ik was er eerst heel erg mee bezig nu ff los gelaten en tot mijn ontdekking was net bij plassen de eerste menstruatie aangebroken. Moet zeggen wel weer blij na 4 haar geen menstruatie. En nu wachten op eisprong. Hooop voor je dat.het snel door zet

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Het zou kunnen dat het je eisprong was en dan zou je inderdaad ongeveer 14 dagen erna ongesteld moeten worden. Maar dat hoeft niet natuurlijk

Share This Page