Rare cyclus, wanneer testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ram2, Feb 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ram2

Ram2 Lid

Jan 23, 2008
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn in december gestopt met de pil. Na 25 dagen op 14 januari ben ik ongesteld geworden. Alleen anders. Wel krampen gehad vooraf. Zeker twee weken heb ik lichtbloed verlies gehad. Omdat het zo'n twee weken aanhield, ga ik er vanuit dat deze cyclus langer duurt dan 25 dagen.
    Nu ga ik er vanuit dat het nog moet komen, maar heb eigenlijk nog nergens last van. Geen krampen of iets.

Wanneer kan ik nu het best gaan testen?

Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden. Graag opletten waar je iets plaatst.

2. ik zou me langste cyclus nemen en daar vanuit gaan.

3. Iuno

Iuno Bekend lid

Feb 12, 2008
    955
    0
    0
    Weet niet of je inmiddels al meer weet... :(:

Maar zo niet, zou ik - bij nog steeds uitblijvende ongi - gewoon eens een zwangerschapstest doen, voor de zekerheid. Zitten nu 5 weken nà de eerste dag van je laatste ongi op 14 jan., dus ook bij een wat langere cyclus (tot 35 dagen), zou je nu al een duidelijk resultaat moeten kunnen krijgen met een test...

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik zal nu al testen als ik jou was...
    ik ben ook in december gestopt met de pil was toen 2 weken overtijd.. toen de 2e ronde heb ik gewoon 28 dagen aangehouden en toen getest en je ziet het aan me banner positief.. dus zal er gewoon alvast eentestejaan wagen en is hij negatief 1 a 2 weken wachten :) ben benieuwd laat je nog weten wat je doet?

5. Ram2

Ram2 Lid

Jan 23, 2008
    28
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Nog steeds niets. Heb vanmiddag mijn 2e test gedaan. En nog steeds negatief.... Maar weer een weekje afwachten. Heb verder geen last van krampen of iets dat er op wijst dat ik ongesteld ga worden.

Aangezien mijn vorige cyclus (en eerste na het het stoppen) 25 dagen duurde ga ik daar maar vanuit. Dacht dus dat ik geen last van het ontpillen zou hebben, maar nu ben ik er niet meer zo zeker van.....
    Dus maar weer afwachten....

6. grote kans dat het toch ontpillen is inderdaad. de een heeft daar meer last van als de ander. goed idee om nog even een week te wachten, anders verspil je alleen maar geld aan testen. hoop voor je dat je toch zwanger bent, maar ontpillen is een grotere kans helaas.
    succes in ieder geval

Share This Page