Hoi hoi, Ik zit nu alweer op dag 27 van mijn cyclus ( als je daarvan mag spreken :s, lange cyclus ) en doe nu ovu testen om te kijken wanneer mijn eispring is.. Nu heb ik wel een paar dagen een wat dikkere streep gehad, erg duidelijk ook , maar nog niet zo dik als de controlestreep... Afeglopen dagen wel last gehad van buikpijn en vandaag is de buikpijn weg. Zal ik mijn ei toch al gehad hebben? Iemand ervaring hiermee? Groetjes Leonie
Ik ben ook bezig met ovutesten (van sensitest) en heb ook nog geen echt dikke streep gehad..wel een paar die echt duidelijk te zien waren maar niet zo dik als de controlestreep... Ik moet wel zeggen dat ik ook niet echt vertrouwen heb in die testen...Ze kunnen zelfs negatief worden als je teveel drinkt....?!?! Ga nog wel even door met testen maar zet er grote vraagtekens bij... iedereen die bezig is met ovutesten..SUC6! Groetjes Claudia
idd de sterkte van je urine is heel belangrijk daar ben ik ook achter, denk ook niert dat ik er de volgende ronde ook nog ga gebruiken.
Ik test 2x per dag als ik zie dat het iets donkerder word want ik heb toen ik pas begon met de ovutesten door 1x per dag te testen wel eens een positieve ovutest gemist. Je LH piek kan soms kort zijn en dan worden de testjes wel donkerder maar net niet positief omdat je bijvoorbeeld tussen de middag test en je piek pas in de avond is.Ik gebruik de testen van sensitest want die zijn duidelijk,goed en goedkoop.Mijn eisprong heb ik normaal tussen dag 12 en 17 van mijn cyclus en ik begin 1x per dag te testen vanaf dag 9 en als de testlijn duidelijk is ga ik dat 2x per dag dus doen. Vind het zo veel prettiger werken.
Ik wil niet te negatief overkomen maar ook als je 2 keer per dag test kun je je 'piek' missen....die hoeft namelijk maar een paar uurtjes te duren.. Erg irritant eigenlijk... Maar goed..we testen vrolijk verder...hihi..
Ja dat is ook zo maar de kans word in ieder geval minder. En eerlijk gezegd(zie mijn fotoalbum) heb ik deze cyclus ook 2-3 keer per dag getest.Ochtend,middag en avond. Hoezo erg....
ik heb ook getest en ben op dag 9 begonnen omdat altijd mijn ovu rond de 14de is de ene keer de 13de de andere keer de 14de maar nu was ie de 12de ik had dikke 2de streep en de 13de en de 14de en vandaag wat heeft dit te betekeken
Isabel...heb je met ochtendurine getest ? Dat zou het kunnen verklaren. Verder kan je ook een dubbele eisprong hebben gehad. Daar kan zelfs 24-48 uur tussen zitten volgens het IVF centrum waar wij liepen. Ook mensen met pcos kunnen langer positieve ovutesten hebben want die maken erg veel LH aan.
dit is ronde 3 en heb dit nog nooit eerder gehad en ook ik test in deze dagen 2x op een dag en alle testen zijn 2 dikke strepen gr
Ook kan je ovutest positief uitslaan als je zwanger bent. LH en HCG lijken op elkaar.Hcg bevat een stof wat op LH lijkt. Daarom kan een ovutest positief uitslaan als je zwanger bent maar een zwangerschapstest slaat niet positief uit als je een ovulatie hebt. Zie hieronder.:
oke dus ik zou nog ff moeten wachten en dan over een paar dagen testen mijn nieuwe ovu testen komen pas maandag binnen en de extra sensitest zwangerschaptesten ook ik en zo benieuwd , ik voel mij er ook echt niet lekker bij mijn temp is ruim o,6 omhoog gegaan en beetje raar misselijk achtig gevoel in de buik en druk op de borsten gr