Je bent vandaag begonnen. Dus vandaag is dag 1. Dus dan slik je donderdag de laatste pil toch? Dan word je op zijn vroegst volgende week zondag ongesteld. Dus je kan gewoon naar de sauna hoor, aankomende dinsdag.
Fijn, dank je wel!! Wat een onzekerheid allemaal..! Blij dat er hier mensen zijn die hetzelfde meemaken en dat we elkaar zo kunnen helpen! Jij ook succes pitahaya! Hou je me op de hoogte?
Nee hoor. Ik werd ook vaak dezelfde avond of de volgende ochtend ongesteld. Ook een keer 12 dagen na de laatste pil. Maar ze wordt dus niet zeker op z'n vroegst zondags pas ongesteld! Die bijsluiter gaat uit van een gemiddelde hè..
Hoi, Heb het allemaal even meegelezen. Ik ben maart 2014 gestopt met de pil. Na 3 maanden geen menstruatie en meerdere negatieve zwangerschapstesten toch maar eens naar de huisarts gegaan. Die zei dat ik pas na 6 maanden naar gyno mocht. Na 4 maanden kreeg ik hevige buikpijn in mijn onderbuik soort menstruatiepijn maar na 3 wkn pijn nog geen menstruatie. Toen toch doorverwezen naar gyno. Gelijk na mijn bezoek bij gyno begon mijn menstruatie toen bloed laten prikken om mijn hormonen ik kaart te krijgen. Testosteron was iets te hoger en tot mijn verbazing ook het zwangerschapshormoon aanwezig na een week nog een keer bloedprikken want ik kon zwanger zijn of een miskraam heel vroeg in de zwangerschap. Na weer een week wachten bleek dat het een miskraam was geweest. Toen weer naar gyno toe nu heb ik premolut voorgeschreven gekregen waar ik over 3 weken mee mag beginnen en dan op dag 3 clomid voor 5 dagen. En dan tussen dag 10 en 12 een echo. Om te kijken hoe ver het allemaal is. Pff vind het zo spannend allemaal. Vind het daarom fijn om ervaringen te lezen.
Haha, ik wordt dus zoiezo pas ongesteld als ik stop met die pilletjes begrijp ik. Dat is fijn! Dan kan ik inderdaad gewoon naar de sauna Jeetje Geertjec, zeker spannend! En wat jammer van die mk! Ook al weer je niet dat je zwanger bent, het komt toch altijd hard aan denk ik?! Nu weet je in ieder geval wel dat je lijf werkt, das dan wel weer fijn.. Succes, ben benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat verlopen! En hopelijk snel terug een posi test in handen!