Hoi Hoi, Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar meiden die die al snel zwanger zijn geworden met clomid. Ik ben op zoek naar positieve verhalen. Ik heb het nu na een lange tijd ook voorgeschreven gekregen. 50 mg. En ben benieuwd wat het slagingspercentage is zeg maar. En ik wil niet al mijn hoop vestigen op; dat het na eerste ronde al raak is. Dat zou naïef zijn toch? Ik hoop het stiekem wel natuurlijk. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Liefs
Hoi moefie, ik was de eerste keer na Clomid 50 mg zwanger. Helaas uitgelopen op miskraam. Nu weer eerste ronde na miskraam. Ik zou gisteren ongesteld moeten zijn geworden, maar ben het nog niet. Morgen gaan we een test doen. Spannend dus. Ik heb dus een positieve ervaring met Clomid. De verhalen/ ervaringen zijn erg wisselend. De ene is vrij snel zwanger, bij de ander moet de medicatie eerst opgehoogd worden, omdat 50mg. niet werkt. Veel succes! Groetjes Margje
Hoihoi, Hier ook een succesverhaal, ik heb 1 ronde Clomid 50mg geslikt, en zie mijn banner voor het resultaat Het hoeft natuurlijk niet in 1 keer raak te zijn, ik ging daar absoluut niet vanuit, en ik testte eigenlijk meer om zwangerschap uit te sluiten. Dus alsnog een verrassing! Hoop natuurlijk voor jou dat het in 1 keer raak is.
@ Margje wat spannend nu zeg. En wat moeilijk zal dat geweest zijn dat je een mk hebt gehad. Het lijkt me echt verschrikkelijk. Morgen ga je testen? Ik hoop echt voor je dat het raak is! Zit je nu nog steeds op 50 mg? @ ientje wat een verrassing ja, als je het helemaal niet verwacht!
Ik lees wel even mee: heb nu de tweede keer clomid 50 mg achter de rug en wacht nu op m'n menstruatie, of niet natuurlijk. Ben wel benieuwd hoelang het geduurd heeft voordat mensen zwanger werden met clomid.
Moefoe: we gaan vanavond of morgenvroeg testen, ik denk dat we het morgenvroeg doen. Het is inderdaad nog steeds 50 mg. Deze slaat mij ook deze keer gelukkig aan. We hebben twee anderhalve week geleden bloed geprikt en de uitslag was erg goed (afgelopen donderdag gehac). Ook toen een echo gehad om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies mooi dik is, ook dit was het geval. Dus of k word goed ongesteld of niet. We hopen op het laatste. Het is inderdaad erg spannend. Miskraam was inderdaad heel verdrietig. Ik had vooraf niet gedacht dat dat zo een pijn kan doen, heb echt moeten rouwen. Hopen dat de volgende wel een positief resultAat mag hebben. Wat is bij jou de reden voor Clomid gebruik? Bij mij omdat ik uit mezelf bijna geen eisprong heb. uit alle onderzoeken is echter niets gekomen, gelukkig maar. K heb dus alleen wel Clomid nodig voor het hebben van een eisprong. Groetjes
Ik was ook mijn eerste ronde clomid zwanger. Ook nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, maar wel erg fijn! Kleine is inmiddels alweer 6,5 maand. Ik weet nog oed dat ik ook op zoek was naar positieve verhalen toen ik eraan begon. Succes en hoop dat je snel zwanger bent!
Moefoe: ik zou je nog even laten weten wat deze poging heeft gebracht. Vanochtend hadden mijn vriend weer een positieve test in onze handen. We zijn erg blij. Dus nog een succesverhaal!
@Marg Wouw!!! Gefeliciteerd zeg!. Geweldig!! Dat het een echte plakbeeb is....tenminste zo heet dat toch hier op dit forum?? Weet het niet zeker. Maarja hij heeft al geplakt toch?? Ennyway...Nogmaals heel erg gefeliciteerd en je hubby ook. Wat is bij jou de reden voor Clomid gebruik? Bij mij is de prolactine te hoog. Daardoor is mijn hele hormoonspiegels in de war zeg maar en heb daardoor geen eisprong. Met Norprolac hebben we het proberen te verlagen, maar dat werkte voor geen meter. Algelopen half jaar 2 keer ongi geworden waarbij 1 keer een LF/dpo van 4 dagen slechts. Nu dus clomid voor het eerst. Ik had ook al een ander topic geopend omdat ik ongi ben geworden in het weekend en dan is de afdeling dicht dus wist ik even niet wat ik moest doen, maar ik ga maandag ochtend bellen voor een uitgangsecho. En dan kan ik hopenlijk diezelfde dag nog beginnen met clomid. He meis, geniet ervan! @Jimmy100 en ientje Dank je wel voor je positieve verhaal, kijk daar knapt een mens van op @Jolien2 Oh je zit op het wachtbankje...spannend hoor! Leuk dat je mee leest.
wat een succesverhalen hier na enkele rondes clomid :O! hier ook een clomid gebruikster, zit nu in 5e ronde. 3e ronde vmk gehad, dus nu weer in afwachting van een eisprong. nog geen succesverhaal dus, maar wel een goede eisprong door clomid en daar doe je het in eerste instantie voor natuurlijk! als je in de clubjes neust waarbij clomid wordt gebruikt, zie je heel wisselende resultaten. áls clomid aanslaat en je daar een goede eisprong door krijgt, is de kans net zo groot als een normaal ovulerend mens dat het raak is (misschien net iets groter omdat je wat meer informatie hebt en er bovenop zit). anyway: heel veel succes, want je hebt al lang geduld moeten hebben eer je op dit punt bent beland zie ik in je handtekening. hoop dat de clomid een goed ei brengt en het snel raak is!
Ben in de 4de ronde zwanger geraakt met 100 mg. Nu willen we graag een tweede kindje, ben nu in ronde 2 100 mg....
ik had een mega lange cyclus tussen de 30 en 100 dagen. Met clomid had ik de eerste ronde een eisprong op dag 18 (ook 50mg) en direct raak! Dus ja het kan wel!