Clomid wel ovulatie gehad menstruatie zet niet door

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sabines, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabines

sabines Lid

25 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb pcos maar gelukkig hebben wij inmiddels een prachtige dochter na de eerste zwangerschap ontstaan door 100 mg clomid. Nu willen wij graag een tweede kindje en zijn na een tijdje zelf geduld hebben en weer steeds langere cyclussen naar de fertiliteitsarts geweest. De eerste keer daar een echo gehad en arts vertelde dat ik waarschijnlijk recentelijk een eisprong had gehad en dus even af moest wachten en bij een menstruatie weer start met clomid. Toen kreeg ik dus na een aantal dagen licht bloedverlies niet rood dit had zo enkele dagen aangehouden en toen nog contact gehad met fertiliteitsarts welke dat ik nu als dag een moest rekenen voor start clomid maar moest wachten op helderrood bloedverlies uiteindelijk menstruatie toch doorgezet maar na een dag of 3. Toen is er een cyclus gevolgd met echo's en bloedprikken zeker een eisprong gehad toen. Maar na 14 dagen weer precies hetzelfde verhaal menstruatie zette niet door nog een keer terug geweest had wel dik baarmoederslijmvlies maar niet zwanger en ook geen menstruatie om een of andere reden zei de arts toen laat het lichaam het slijmvlies nog niet los dus gewoon afwachten toen weer pas na een dag of 4 5 doorzetten van menstruatie wat mijn luttele fase ook erg lang maakte maar de arts had hier geen verklaring voor. Nu zit ik inmiddels weer een cyclus verder heb ovulatietesten gedaan en zat vrijdag 14 dagen na een positieve test en weer licht bloedverlies menstruatie zet niet door en zwangerschapstest is ook negatief. Heeft een van jullie misschien ook zoiets meegemaakt? Aan de clomid alleen kan het toch niet liggen denk ik aangezien ik het voor de start van clomid ook al had. Verder heb ik dit zo nog nooit eerder gehad normaal altijd gelijk vol ongesteld tenminste vaak wel na hele lange cyclus maar niet eerst 3 4 dagen bijna niks ik hoop hier wat ervaringen te lezen want de arts geeft mij ook niet echt een verklaring lang verhaal geworden maar alvast bedankt voor reacties

Groetjes

Sabine

2. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik zou echt niet weten ooit heb ook clomid gehad maar nooit zo wat jij meemaakt . Miss provera een keer gebruiken om normale menstr . Opwekken ?

Deel Deze Pagina