Hi girls! Zal mij voorstellen. Ik heb 1 dochter via ivf en nu ook voor een 2de of 2de en 3de (tp van 2)Ik zit op de 5e dag na tp(d'r dag zelf meegerekend) Ik heb het niet meer en zoek steun. Wie wacht er ook, Ik voel hetzelfde als bij m'n dochter dus grote kans dat het raak is, maar blijf voorzichtig en afwachten. Eerder testen is niet aan mij besteed , ik maak mijzelf er alleen maar gek mee. Wat voel ik? Sinds dag 2 pijnlijke eierstokken (pijn komt als een gloeilamp zeg maar op en zakt ook weg) dat paar keren op een dag wel Eetlust verminderd Misselijk met vlagen, vooral ochtend en avonduren Op dag 1 voelde ik een steek onder m'n baarmoedermond maar dan hoog Dag 3 ongiegevoel(nu niet meer) Moe, erg moe Wat voelen jullie?
Hey Ik zit op dag 7 na tp Nog een week... Voel voornamelijk gespannen borsten en soms menstruatie achtige klachten. Na mijn ks voel ik sowieso minder dus kan t ook niet meer vergelijken met de vorige keer. Moe klopt bij mij ook wel. Je geeft aan dat t t zelfde voelt als bij je dochter. Jij kent je lijf t beste. ... Heb je ook pregnyl gespoten? Heeft testen nu sowieso geen zin vanwege de kleine dosering die er nog in kan zitten... Maar ik wacht met je mee 😊
Ik zit ook op wachtbankje sinds vandaag na een icsi. Wat ik weet van eerdere trajecten is dat door alle hormonen je lijf veel signalen afgeeft. Ik ga er eigenlijk steeds vanuit dat alles wat ik merk door de toegevoegde hormonen komen en probeer er niet de hele tijd aan.te denken... vandaag lastig want mocht vanwege punctie nog niet sporten, maar volgende week gewoon weer ritme van sporten etc
Ik zit op een iets ander wachtbankje. Vorige week maandag pregnyl gespoten. dus eisprong gehad. Zou maandag officieel mogen testen. Maar heb met testen geprobeerd te volgen of pregnyl al weg is. Dat was tot gister niet zo want heb gewoon positieve testen. Het zijn wel geen knallers maar wel echt duidelijk positief. Al 3 daagjes steekjes in de linkerkant opspelende darmen nu vandaag maagzuur en misselijk. En wel wat rommelende buik geen last van borsten in ieder geval. Pff ben mijzelf ook gek aan het maken want het kan ook allemaal van de pregnyl zijn natuurlijk. Sterkte allemaal.
Ik zit letterlijk op het wachtbankje in de wachtzaal in Gent, tot ik straks een embryo teruggeplaatst krijg.
hoi dames.. Ik zit ook in de wachtdagen. afgelopen maandag eerste iui behandeling gehad met voorafgaand hormonen fortimon en pregnyl. Sinds 2 dagen drukkend gevoel in mijn onderbuik en super gevoelige borsten. ik heb dit gevoel niet eerder gehad. Na 3x icsi 7x kid met cup en 2x kid met clomid nu 1x iui met hormonen. mag maandag 14e testen. wat spannend allemaal. wat voelen jullie?? gr Cil
Spannend voor je zeg. Ik hoop dat het deze keer raak is voor je. Ik voel wel dingen in mijn buik dus en heb maagzuur opeens. Maar ja van pregnyl spuiten krijg je ook al dat soort tekens dus. Ik heb geen last van mijn borsten nu wel minder trek sneller moe en hoofdpijn en last van de darmen. Maar nog 3 dagen dan weet ik meer. Ik hoop er wel heel erg op. Maar ga er maar even niet van uit.
Hier nog iemand die heel ongeduldig op het wachtbankje zit te wiebelen. Afgelopen dinsdag een terugplaatsing gehad. Begin sinds vanmorgen mijn eierstokken te voelen. Voor de rest helemaal geen klachten. In mijn papieren staan dat ik pas 18 dagen na de tp mag testen. Ik lees bij de meeste van jullie jullie 2 weken. Zou ik dinsdag over een week dan al kunnen testen (nou ja al)?
Hangt van de leeftijd van je embryo af. In principe kun je vanaf 12 dagen na de punctie testen. Dat is 7 dagen na een tp op dag 5 en 9 dagen na een tp op dag 3. 14 dagen na de punctie is de standaard NOD waar zwangerschapstesten vanuit gaan.
Dames en Flower;ik voel met vlagen mn eierstokken samenknijpen en dat doet pijn lijkt op lichte overstimulatie. Misselijk ochtend en avond en na het eten. Ook ongiegevoel alsof ik ongie moet worden wat mij erggg onzeker maakt.Hoofdpijn en ik heb last van extreme stemmingswisselingen heb het zelfs uitgemaakt met mn man ff voor 3 uurtjes haha ,ik vind dit echt niet leuk de ww want ustro doet ook het 1 en ander met ons
Herkenbaar... voel van alles, maar dat zijn nu ook precies de omschreven bijwerkingen . Ik probeer dit allemaal maar even te negeren en gewoon te genieten van de dagelijkse dingen. Een paar momenten van de dag even bewust bij deze toch ook mooie maar onzekere dagen stil staan, en dan weer verder afleiding. Volgens mij heeft de ustrogan nog weinig invloed op mijn humeur, ook al zal mijn man dat wellicht anders zien (en niet benoemen). Wel iets meer rust ingebouwd, wat vroeger gaan slapen etc. Ik weet dat ik namelijk als ik moe wordt wel wat labieler wordt.
Hier ook herkenbaar, mijn eierstokken doen zeer. Ik heb zelf het idee dat dit heel anders voel, dan ongesteld worden. Ook ben ik vrij prikkelbaar en het ergste is nog wel dat ik onder de pukkels zit. Dan heb ik de enorme trek in alle slechte dingen nog niet opgenoemd. Maar ik kan ook nog lachen hoor Heerlijk om even de gevoelens eruit te gooien.
Hallo , ook ik zit op het wachtbankje, 3 maart terugplaatsing gehad van een verse blastocyst in het UZ Gent.
@Sandra dan loop je 1 dagje op me voor. Ik had 4 maart een terugplaatsing van een verse blastocyste in Gent.
Hallo als ik het goed begrijp hebben wij op dezelfde dag een terugplaatsing gehad. Hmm ik ben trouwens nog niet helemaal weg met het forum. Ben er niet zo handig in
Hi meiden, Wie voelt zijn eierstokken ook? Ik de hele dag door om de 3-5 minuten . Menstruatiegevoel is nu niet aanwezig. Dis dat zou dan van de innesteling moeten zijn ...Heb pijnstilling genomen maar zodra het uitwerkt voel ik hetzelfde. Het intensiveert lijkt het. Gebeld naar assistent maar heb volgens haar geen overstimulatie. Gisteravond een korte felle steek als een naaldenprik onder m'n baarmoeder gevoelt. Ik heb er 2 terug klopt het dat je meer hcg aanmaakt?
@Sandra ik voel me alleen verschrikkelijk moe, ik kan echt staand slapen overdag. Maar ik weet inmiddels uit ervaring ook dat dat van de utrogestan komt. Verder mega keelpijn en watterig hoofd, flinke verkoudheid op komt denk ik.
Hallo dames Ik heb dinsdag 1 maart een cryo terugplaatsing gehad. Erg spannend allemaal! Merk of voel helemaal niets. daardoor bang dat weer niet gelukt is. Wachten gaat nu nog wel. 2e is moeilijker. Vond ik altijd! hoop zo dat deze blijft plakken. Is voor jullie nog beetje vol te houden het wachten?