Hoi allemaal. Ik ben 34 en moeder van een dochter van 7. Voor en tijdens haar zwangerschap zat ik in het begin van mijn paniekstoornis/ptss vanwege een geweldadig verleden. De zwangerschap en bevalling heb ik toen als een eitje gezien, zo nog 10 x, haha. De ptss/angstaanvallen werden na de bevalling steeds erger, en het na school brengen of boodschappen doen lukte niet eens meer, ik kon de deur niet meer uit, was altijd ziek en beroerd en angstig. Ik heb 6 jaar therapie gehad, verschillende en is een zware tijd geweest, maar ik kan nu weer "normaal"door het leven. Maar nu willen mijn partner en ik graag nog een kindje. De wens is enorm groot,maar ik durf gewoon niet, de huisarts heeft verteld dat ik er rekening mee moet houden dat mijn ptss/angstaanvallen terug kunnen komen en heftiger. Maar ik wil me dus echt niet meer voelen zoals toen, heb zoveel jaar moeten knokken met zware therapieen en ben er eindelijk weer bovenop. Maar willen zo graag een kindje.... Heeft iemand hier ervaring mee?