Over 2 maanden gaan wij voor een tweede. Ik heb van toen we bezig waren voor mijn dochter persona. Dat beviel mij toen goed. Maar ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Hoe moest je ook al weer resetten?? En daarna? De eerste maand twee doosjes testen toch? Van welke dag tot welke dag? Hoop vragen...bedankt in ieder geval.
Resetten weet ik zo ook even niet uit mijn hoofd maar als je even googled dan vind jet het vast wel. De eerste maand vraagt hij idd 2 doosjes testen van je. Denk je er wel om dat als je cyclus langer is dan zoveel dagen je dan ook wat later je persona in moet stellen. Ik heb hem ook gebruikt na een MK en een cyclus die in de war was en na de 2e maand was het raak. Ik ga hem zeker weten weer gebruiken voor anticonceptie of om weer zwanger te worden.
Ik kon niet wachten en heb even voor je gegoogled. Je moet hem dan wel resetten als je eerste dag van je ongi er weer is of een paar dagen later als je cyclus langer is dan zoveel dagen. TERUGSTELINSTRUCTIES: 1. Open de Monitor en wacht tot deze zichzelf uitschakelt (30 seconden). 2. Als de Monitor is uitgeschakeld, plaats dan een teststaafje in de teststaafuitsparing. Doe dit zorgvuldig, aangezien het Gele testlampje niet zal gaan knipperen ter bevestiging dat het teststaafje correct is geplaatst. 3. Druk de M knop in, en houd deze ingedrukt tot en met punt 6. 4. Druk op de openingspal om de Monitor in te schakelen. 5. Het Open Book 3 symbool zal verschijnen. Houd de M knop nog steeds ingedrukt en laat het teststaafje in de uitsparing. 6. Na ongeveer 15 seconden zullen alle drie de lampjes kort knipperen, en alle symbolen zullen op het afleesscherm verschijnen. Het Open Book 3 symbool verschijnt weer. Je kunt de M knop nu los laten en het teststaafje verwijderen. Op het afleesscherm moet nu het volgende zichtbaar zijn: '--m'. Je PERSONA Monitor is nu teruggesteld en gereed voor gebruik aan het begin van Cyclus 1.
Super!! Dank je wel. Mijn cyclus was hiervoor altijd precies 28 dagen, nu mirena, maar ik ga in eerste instantie gewoon weer gokken op 28 dagen.
Je heb gelijk meid. Mijn cyclus was met en zonder pil altijd 32 dagen dus heb hem altijd iets later aangezet. Succes met zwanger worden!