Hallo allemaal, Na een tijdje rust te hebben genomen gaan we in juli weer beginnen met behandelingen. Gezien ik de laatste tijd veel tussentijdse bloedingen had ben ik afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest. Tijdens een inwendige echo was te zien dat mijn baarmoederslijmvlies 13 mm was (bij de IUI's nog nooit zo hoog geweest) een witte kleur had en er was een rond zwart plekje te zien welke in het baarmoederslijmvlies lag. Dit rondje is ook op de echo's duidelijk te zien die ik mee naar huis heb gekregen. De fert.arts wilde eerst (voordat ze de echo zag) duphaston geven om ongesteldheid weer op te wekken, na de echo besloot ze dit toch niet te doen. Mijn vraag is, heeft iemand dit ook wel eens op een echo gezien en wat kan het betekenen, dit gezien de fert.arts er nogal vaag overdeed. alvast bedankt! Daan
klinkt mij eerlijk gezegd een beetje als een beginnende zwangerschap in de oren Ik hoop het in elk geval voor je! Moet je nog weer terug komen voor een echo of bloedprikken?
He Tezzz, Zie dat je inmiddels bevallen bent, tjeetje wat gaat de tijd snel zeg! Gaat alles goed met jou? Er is geen vervolgafspraak gemaakt, de arts zei alleen indien er over twee weken nog geen ongesteldheid is dan een test doen.. Gr. Daan
klinkt idd als een beginnende zwangerschap ik had met 5 wk een echo en daar zagen we ook veel baarmoederslijmvlies en een ring te zitten hopelijk blijft de ongi weg en test je straks positief
hier alles goed hoor! Kiyan is alweer bijna 10 weken oud en groeit gestaag. Wel druk hoor. Ik geef bv maar hij moet ook nog een beetje bijgevoed worden, dus veel tijd hou je bij mekaar niet over Maarreh...wil je niet dol maken...maar als het vlekje idd een beginnende zwangerschap is, zou je nu toch ook al wat kunnen zien op een test? Of was het vlekje nog zo klein dat het nog geen hcg kan aanmaken? Ik ga je in elk geval nog ff in de gaten houden
Het klinkt als een beginnende zwangerschap, maar dan zou je zo'n 4-5 weken zwanger moeten zijn. Een zwangerschapstest geeft bij die zwangerschapsduur wel positief aan, lijkt mij. Blijven je testen negatief? Succes, ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Hallo, Allereerst iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze was helaas negatief. Ook ben ik vanochtend ongesteld geworden, het mocht helaas dus nog steeds niet zo zijn ... Nu maar proberen vol goede moed naar de eerste ICSI in juli toe te leven.. Gr. Daan
Balen, zeg... Heel veel sterkte! En alvast succes met de ICSI in juni, hopelijk mag dat meteen raak zijn! De moed nog niet opgeven, hoor. Bij ons is het na lang wachten eindelijk gelukt met behulp van ICSI, we hadden er al niet meer op durven hopen.
@daan81: wat ontzettend jammer dat je toch ongi bent geworden Ik wens je alvast veel sterkte voor de ISCI in juli. Hopelijk wordt jullie wachten snel eens beloond! liefs Tezzz