Help, wie kent dit??? Is dit positief?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Miekiej88, Dec 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Vanochtend werd ik zeer vroeg wakker en was zo gespannen en kon het gewoon niet laten om te testen.
    Vrijdag 29november heb ik terugplaatsing gehad van een Cryo. Dat is nu 11 dagen geleden. Nu was de test helaas negatief tot een uur daarna en toen ben ik gaan werken. Maar nu kom ik zo net thuis en staat er ineens toch een 2e streepje. Wil de foto graag toevoegen maar krijg het met mijn mobiel niet voor elkaar.
    Maar heeft iemand hier ervaring mee? En hoe pakte dit uiteindelijk uit?
    Zoo frustrerend dit.. Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

2. sita90

sita90 Niet meer actief

Kan beide kanten op..
    Ik hoop t iig voor je! Morgen of overmorgen even opnieuw testen. Welke testen heb je gebruikt?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan een indroogstreepje zijn.
    Wanneer heb je voor het laatste pregnyl gebruikt?
    Je kan pas na 14 dagen testen dus ik zou sowieso wachten.

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Geen pregnyl gebruikt. Gebruik utrogestan en progynova ter ondersteuning.
    Ik wou heel graag zekerheid nu heb ik die nog niet :s
    Kruidvat 2 voor 5 gebruikt

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Heb foto van de test in mijn fotoalbum gezet.

6. sita90

sita90 Niet meer actief

De test is niet goed doorgelopen:(
    Ik zou morgen nog eens proberen..
    Door water er in te doen loopt het overige weg zeggen ze hier altijd, maar ik heb dat ook eens gehad en toen bleef er een streepje staan, dag later toch ongesteld.. of het nou iets geweest is weet ik niet, maar dan zou ik er dus nog niet op vertrouwen. Succes voor morgen, hoop dat t raak is!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt voor je reacties Sita. Zo iets had ik ook eens gelezen en heb de test ook gespoeld al voor dat ik foto had gemaakt. Ik ga nu proberen het geduld op te brengen en te wachten tot donderdag. Hopelijk dan meer duidelijkheid en zekerheid want dit is zo slopend.

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

ondanks dat hij niet goed doorgelopen is, vind ik hem toch vrij duidelijk. Ik heb op 22 november mijn terugplaatsing gehad. Precies 7 dagen na de terugplaatsing getest. Niets, maar...na een half uur kijk ik nog eens en zie een heel vaag streepje! Dus zondag opnieuw de test gedaan en ja hoor, toen hoefde ik er maar 10 minuten op te wachten. Inmiddels verschijnt het streepje al zodra de urine er op komt, nog voor de teststreep. Ik zou morgen nog eens een testje doen!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas vind ik het een duidelijke vlek. Het is ook veel breder dan de controlestreep. Aangezien er na een uur niks verscheen en er pas bij thuiskomst deze vlek stond, zou ik deze test nu nog als negatief beschouwen. Weet ook niet of de test keurig bovenop in de prullebak lag zonder met het venster ergens mee in aanraking te zijn gekomen trouwens. Want er zijn er hier die de test uit de prullenbak cq afvalemmer hebben gevist waarbij de test, hoe vreemd ook, een tweede vlek cq streep gaf door contact met bv vruchtensap.

Ik weet hoe slopend cryoterugplaatsingen zijn, Ik hoop dan ook dat ik het fout heb en dat je test bij jou wel degelijk klopt. En dat je een dezer dagen een mooie test komt showen!

10. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Wat een vreemde test :(. De streep is idd wel dikker dan de controle streep en redelijk uitgelopen, wat me doet twijfelen of het wel een echte streep is. Verder lijkt hij ook wel erg donker voor een streep die niet snel na het testen zichtbaar was. Je zou toch zeggen dat zo'n donkere streep na een minuut of 10 al wel een licht streepje zou zijn. Maar aan de andere kant zit hij wel precies op de goede plaats en klopt de vorm toch enigzins. Pfff, spannend. Ik durf er echt niets over te zeggen, maar ik zal voor je duimen!

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ja blijft vreemd.Test is verder niet met andere stoffen in aanraking geweest en lag op nachtkastje. Heb me eigenlijk al op ingesteld dat het negatief is. Morgen vroeg ga ik nog een tesje wagen dan 13 dagen na terugplaatsing.

12. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Zouden jullie alsjeblieft nog een keer met mij willen mee kijken?
    In mijn fotoalbum staat weer een nieuwe foto van een test van vanochtend.
    Mijn man en ik zien allebij ver weg een 2e streepje.
    Lijkt mij niet positief 13dgn na terugplaatsing cryo of wel?
    Of is er iemand of kennen jullie vrouwen die extreem laat hcg aanmaken?

13. Puck1978

Puck1978 Actief lid

Apr 19, 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Positief deze test!
    Misschien innesteling wat later geweest:)

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Zenuwslopend is dit. Ik wil zo graag antwoord en zekerheid. Net zoals 2dgn geleden word de test duidelijker na uren. Heb foto's in mijn fotoalbum gezet. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Je piest rare streepjes, haha! Maar op de middelste foto zie ik zeker iets!
    Misschien dat je een CB digital met wekenindicator kunt doen? Dan weet je het direct..
    Ik duim voor je!

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Jeetje, ja, je piest inderdaad rare streepjes :) :)

Heel moeilijk. Van die middelste foto zeg ik ook positief. Mijn ervaring met de kv is, dat ze voor NOD niet hele duidelijke strepen geven. Ik heb bij mijn zoon op wd 7 de eerste test gedaan. Er verscheen na 2 min al een hele lichte streep. Op mn NOD test nr 3 en de streep kwam pas na 5 min, daarna werd hij wel snel donkerder. Man en ik al helemaal in de stress. Kortom, de chemische reactie van die dingen is heel vaag! Heb al vaker hier gelezen dat er soms streepjes komen, ver na de afleestijd.
    Ik hoop heel erg dat je gewoon lekker zwanger bent.

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    op je test van vandaag staat zeker wel een tweede streepje hoor:) probeer idd cb digital met weke indicator.. ik ben benieuwd! ik wil je geen valse hoop geven maar ik denk dat je zwanger bent:):)
    ben benieuwd naar je volgende test!

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ohh wat spannend dit. Bedankt voor de reacties!
    Heb ook nog met ziekenhuis gebeld en zij zeggen ook er is iets gaande of geweest. Het kan nog alle kanten op.
    Desondanks heb toch geen heel goed gevoel bij. Volgens mij had de test 13dgn na terugplaatsing van 8cellige cryo al veel meer moeten knallen. En 2dgn geleden was geen duidelijk streepje maar wel donkerder. Pff nog even geduld. Zaterdag ga ik weer testen.

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ik vind m ook positief hoor! Naar mijn mening is een streepje een streepje en wil dat gewoon zeggen: Zwanger!

Of ie nou dik of dun is.....een streepje is een streepje :)

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nee, dit is niet zo! Ik ken iemand die op NOD een heel licht streepje had (cryo terugplaatsing) en zij is nu bijna 30 weken zwanger.
    Houd alsjeblieft hoop! Ik zie je streepje duidelijk.

Share This Page