Fionaaa; ik denk eerder dat het door de pregnyl komt Heb wel wat last gehad van de Clomid, maar ben daar nu al weer een week vanaf en heb ook een paar nachten geen last van gehad. Vrijdagavond pregnyl gezet en nu al 2 nachten feest Ach ja..... Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. En nu nog 14dagen op het wachtbankje
Hoi dames!! Hoe gaat het nu hier? Ik ben zo blij!! ( sorry ) Zwanger door clomid bij het eerste gebruik! Had het niet verwacht deze maand. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Knuffel!
Xbabyxdx; wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd en probeer er van te genieten!! De eerste van "ons"clubje!! Hopelijk volgen er snel meer! Hier eigenlijk weinig veranderd. Ben blij dat ik kan werken anders zijn die 2 weken niet te doen Ben alleen nog steeds zo giga misselijk en ook erg moe. Lig vanavond dus ook al op tijd in m'n mandje Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend t/m maandag. Vrijdagmiddag en avond heerlijk naar mijn ouders, die vertroetelen me nu een beetje
Van harte gefeliciteerd xbaby...! Ik heb ook clomid gebruikt zonder pcos en was ook de eerste ronde zwanger.. helaas is het uitgelopen in een miskraam. . Nu na een paar maanden rust en operatie volgende maand met volle moet er tegen aan.. moet nog een week de pil slikken
Hoi! Gefeliciteerd Xbaby !!! Gisteren ben ik begonnen met 1e ronde clomid zonder andere behandeling. Gelukkig tot nu toe geen bijwerkingen maar misschien komt dat nog. Khoop dat het werkt. Gelukkig zijn er genoeg positieve verhalen, geeft me goede hoop
Dank jullie wel dames! Wat lief! @remmar1982 Mijn progesteron waarden? Geen idee!! Moest die ochtend bellen en heb ze gelijk het nieuws verteld. Maar de waarden hebben ze niets over gezegd. @Fionaaaaaa Oehh mooi eitje al zeg!! spannend. @Akkie ik had ook bijna geen bijwerkingen gehad. Viel me gelukkig wel mee. Was namelijk echt bang voor Clomid haha. Voor de bijwerkingen die er konden optreden. @babylo ohh wat naar zeg zo n miskraam. Eerlijk gezegd ben ik daar wel een beetje angstig voor dat dat nog kan gebeuren. Maar goed... tegenhouden doe je het toch niet. Dames succes!! xx
Hoe gaat het met jullie? @ Fiona, moest jij meerdere echo's laten maken of niet? @ Babylo, wat heftig zo'n miskraam was je al lang zwanger? Zelf heb ik maandag eerste echo om te kijken of clomid werkt. Ben benieuwd. In de bijsluiter staat trouwens dat je geen onbeschermde seks mag hebben tot de echo.. weet iemand waarom?
Hoi! Echt fijn om hier andere soortgelijke verhalen te lezen en ook nog eens succesverhalen!! Ik ben nu bezig met de eerste ronde clomid en afgelopen vrijdag 1ste echo gehad. 1eitje te zien van 10mm.. Nu maar hopen dat het goed groeit! Eigenlijk nog geen bijwerkingen gehad. Maandag weer terug voor de 2de echo.
ja ik moet ongeveer 2 a 4keer per ronde komen het ligt er aan hoe de cyclus loopt. zoals deze ronde had ik dag 10 een van 12 mm maar op dag 13 was die weg! en niets anders te zien toen ophoging met hormonen sluiten en op dag 16 weer terug en toen had ik wel een mooi eitje! onder tussen op dag 17 iui gehad en nu in de wachtweken
@Fionaaa Spannend! Moet je nog lang wachten? @lilmad Hoe was t vandaag ? Ik heb vandaag mn eerste echo gehad. 1 eitje van 14 mm en nog een kleinere. Moet overmorgen weer terug. Hoe groot moeten de eitjes worden? 20mm toch of is dat verschillend?
Wat goed akkie, ze moeten rond de 18mm zijn, krijg je ook pregnyl? Ik moet nog wachten tot 30okt. Dus duurd nog ff
De gyn heeft het niet over pregnyl gehad dus ik denk het niet of ze moet dat woensdag nog meegeven. Heeft het veel zin om ook ovulatietesten te doen of is dat niet nodig?
Hey Akkie we lopen gelijk met de echo afspraken haha. Ik mag ook woensdag en vrijdag weer terug. Alleen mijn eitje was niet verder gegroeid ze kon er net 11mm van maken en vrijdag was hij 10 bij de eerste echo. Ze zei met 18mm vrijdag erg blij te zijn. dus maar hopen . Succes Fiona met wachten! Volgens mij heeft ovulatie test weinig toegevoegde waarde toch als ze je met de echo's al zo in de gaten houden?
Ik deed toen ik geen pregnyl spoot wel altijd ovu testen, want als je eitje groot is weet je nog niet wanneer die springt, dus zodra de gyn zegt dat hij rond de 18 is gewoon testen. Bij mij groeide mijn eitje de eerste keer ook langer door, door de clomid, ze dacht dat mijn eitje zaterdag zou springen, maar uit ovu testen en het voelen van mijn sprong was dat pas maandag/dinsdag