Spannend akkie!! Ik heb morgen mijn NOD... Ben benieuwd! Denk dat ik omgi ga worden, onderbuik is al lekker aan het rommelen!
Spannend Akkie. Ben heel erg benieuwd morgen. En nog spannender voor jou Anne. Hoop voor je dat het anders uitpakt dan je denkt
@Akkie, bijna is het weer zo ver voor je! @Anne hoop voor je dat het niet doorzet hoor! @Silver, er zijn alweer 2 dagen voorbij! gaat de tijd nog beetje snel voor je? Ik begon deze cyclus heel goed met dus al een eitje van ongeveer 15mm op vr. maar maandag bij de 2de controle was hij volgens de metingen nog op 16,5. wat iig wel groei was, maar ze had het sneller verwacht. Dus ben erg benieuwd naar morgen... Merk wel dat ik nu omdat ik om de dag controle heb er in gedachten ook continue mee bezig bent! pfff.
Nou dat is zeker spannend lilmad. Het kan zo maar heel erg snel gaan. Hier gaat het op zich nog goed. Heb afgelopen dagen overdag wat last van buikpijn en ga dan toch gelijk weer zoeken wat dat kan zijn... maar iedereen is anders dus kom er niet echt uit. Verder nergens last van... nog 6 daagjes wachten
Wat spannend zeg... lets hope succes lieve meiden! Het is soms wel een emo-rollercoaster hè! Ben vandaag geweest voor een echo en mn ei was 16mm, we moeten nu om de dag klussen en volgende week vrijdag weer bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. En dan weer wachten op de uitslag de dinsdag erna. Dus afwachten maar.
Meiden; bedenk maar; beter langzame groei dan veel te snel want dat kan ook wel eens aangeven dat de eicel niet goed is.
De meting was goed woensdag clomid 100 lijkt te werken! Ik moet ook volgende week bloedprikken en dan gaan we het zien. Maar nog steeds frustratie hier hoor.. zegt manlief doodleuk dat tie geen zin heeft om te klussen draait zich om en slaapt.. Ahhhhhh!!!! Pfff....
Wat fijn Lilmad dat ie goed gegroeid is. Frustrerend van je hubbie Het is ook wel vermoeiend om zo vaak te klussen mja wij proberen t wel leuk te maken voor elkaar (ook niet altijd zin in). Om de dag klussen is ook prima zei de gyn.
Vandaag ongi geworden. Eerder dan. Normaal. Net gebeld voor afspraak eerste echo en donderdag beginnen met eerste keer clomid
Ja ben ook erg benieuwd Silver? Anne? De 6dagen zijn voorbij Ik moet donderdag bloedprikken en dus ongeduldig aan wachten.. jij?
Elphaba succes inderdaad! Ik moet vrijdag bloedprikken. Kheb ondertussen griep gehad. Begon zaterdag op zondag nacht met 1x flink overgeven en heel veel op de wc zitten en de dagen erna lusteloos en bijna niks eten. En nu nog steeds.. Soms weet ik niet meer of ik misselijk ben of juist honger heb. Stiekem hoop ik dat t door iets anders komt, maar zo vroeg al symptomen dat kan haast niet. Kwil mezelf geen hoop geven want dan kan de uitslag straks ook niet tegenvallen.
Dat is echt veel te vroeg akkie, sorry; als je al zwanger zou zijn is het nog niet ingenesteld en daarvoor heb je nog geen symptomen. Het kan wel zijn dat je eisprong verlaat is voor griep dus probeer het voor de zekerheid nog maar!
Owh dat klinkt niet best, beterschap akkie! Hoe gaat het met jou nephthys? Vind het interessant en spannend om je hormoonpompje blog te volgen! Je maakt nogal wat mee, met het pompje alleen al. Ik heb allemaal nog maar weinig ervaring in de mmm.
Oh dames ik wordt helemaal gek. Gisteren was mijn nod dus heb net getest. Helaas negatief. Ben echt heel bang dat mijn verlate menstruatie komt door de Clomid. En dames waarom moeten jullie bloedprikken?
Silver wat balen Pas met bloedprikken kan er bepaald worden of je een goede eisprong hebt gehad. Op de echo is het eiblaasje wel te zien maar die kan ook leeg zijn. Als je progesteron na t bloedprikken hoog genoeg is, kunnen ze zeggen dat je een goede eisprong hebt gehad. Bij mij was t bij 50mg te laag dus nu zit ik op 100.
OMG dames. Ik heb vanochtend getest met de kruidvat test en nu heeft hij een positieve test streep aan. Durf het gewoon echt niet te geloven of blij te zijn Morgen nog maar eentje