Wie heeft dit ooit meegemaakt?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vrouwke87, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo

Vorige maand zou ik mijn eerste IUI hebben maar deze is gecanceld ivm overstimulatie. Ik heb toen pregnyl gespoten om de follikels te laten springen. Ik had daarna flinke gevoelige boobies. Cyclusdag 2 een uitgangsecho en gelukkig geen cystes. Op de follikel meting van Cyclusdag 9 was 1 follikel al 23mm. Ik heb toen meteen Ovitrelle gezet (do 9.30 uur). Vrijdag heb ik IUI gehad. ZA en zo steeg mijn temp netjes. Ik had geen gevoelige boobies en ook geen vruchtbaar slijm gespot. FF zette mijn ei op vrijdag. Nu heb ik nog steeds geen last van mijn boobies en nu zakt mijn temp als een achterlijke. Vandaag heeft FF mijn eisprong weggehaald. Deze cyclus heb ik Ovitrelle gebruikt. De vorige ronde pregnyl. Zou Ovitrelle niet gewerkt hebben en mijn eitjes niet hebben laten springen? Iemand die dit herkent? In mijn handtekening staat mijn temperatuurkaartje

2. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of je altijd duidelijke temperatuurscurves hebt gehad in je normale cyclus? Maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je een lichte verkoudheid hebt doorgemaakt of iets dergelijks. Het lijkt me wel dat er een eisprong is geweest. Als fertility friend het een te slechte curve vind dan geeft dat programma dat zelf ook aan volgens mij. Met de dosis orvitelle die ze voorschrijven zitten ze denk ik eigenlijk altijd wel goed. De overstimulatie van de vorige keer zorgde mogelijk voor extra gevoelige borsten want alle eitjes gaan dan springen. Tenzij je altijd al na de eisprong je borsten voelde, dat maakt ook uit denk ik.
    Oftewel, ik zou er maar vanuit gaan dat het allemaal goed is gegaan. Niet te veel zorgen maken, wachten wachten wachten en hopen. Jammer dat jullie zo weinig opbrengst hadden na opwerking. Dat hebben wij ook een paar keer gehad, maar ook een paar keer boven de 1 uit gekomen. En daar is na 7 keer IUI mijn dochter uit geboren. Dus geef de moed niet te snel op, en veel succes!

3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik temp nu volgende maand een jaar. Ik heb altijd hele duidelijke curves. Tussen de 36.3 en 36.5 voor ei en tussen de 36.7 en 37.1 na ei. Ook heb ik eigenlijk altijd gevoelige borsten en vruchtbaar slijm. Vorige maand inderdaad was de pijn erger. Mogelijk door de pregnyl of de meerdere follikels. Ik ben verder niet ziek geweest

Deel Deze Pagina