Ja, ik weet het! Niet echt een frisse topicnaam, maar het baart me toch zorgen. Ik ging zonet naar de wc en toen zag ik dat ik wat slijm->) was veloren. Is dit normaal? Ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad, geen bloedingen, geen slijm of iets dergelijks, alleen wat meer afscheiding. Toen ik dit dus zonet zag schrok ik toch een beetje! Hoort dit bij de zwangerschap? En hebben meer vrouwen dit? Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen! xxx
hee meis, niks om je zorgen over temaken hoor, heb ik ook gehad en nog wel is.. als het maar een beetje een normale kleur heeft anders zou je het ff aan je vk moeten vragen.
hoi hoi nog geen nood aan de man ik had elke keer na gemeenschap ook slijmverlies en dan was het weg ben het toen aan de verloskundige gaan vragen Haar antwoord = Als het niet dagelijks en dagen achterelkaar gebeurt geen zorgen! is normaal
Gelukkig maar, ik was even bang dat het een slecht teken was. Ik heb het ook niet meer gehad sinds gister dus het zal wel mee vallen inderdaad. In ieder geval bedankt voor het gerust stellen! xxx