Goedemorgen, Ik moet ff mn ei kwijt... Vandaag is de 33e dag van mn cyclus, mn langste cyclus was 38 dagen, zondag is dag 38, dus maandag wil ik een test doen of als ik t niet uithou, zondag al... In mn banner staat dat ik overtijd ben, maar ik ben uitgegaan van de laatste cyclus en die was 29 dagen.... Ik voel me totaal niet zwanger, en ga er vanuit dat het niet zo is, maar stiekum hoop ik en mijn man ook het natuurlijk wel.. t Liefste zou ik al eerder een test willen doen, maar ben bang dat t zo tegenvalt als ie negatief is.. Gr. Jorietje
Ach als je het echt niet meer uithoud waarom niet een testje doen. maar als je hem zo vroeg doet en hij zou negatief zijn dan weet je eigenlijk nog niks want kan dan ook zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt. Dus advies tot zondag wachten Meis succes duimvoor je liefs sancho
ik zou ook even doorbijten... ikke wil zaterdag pas weer testen als het nodig is { watik betwijfel!} maar het is wel moeilijk jah... test je nu dan test je waarschijnlijk negatief,,, en auw auw auw dat doet onverwachts toch erg veel pijn.. dus ook vanaf hier luid het advies; w8 tot zondag! suc6!
he jakkes weer die vervelende bij jou op visite. hopelijk was dit de laatste keer en gaan die als ze weg zijn voor een hele poos op vakantie
Nou meid, ik kan je een hand geven, want ook hier zijn ze er weer hoor Hopelijk voor ons voorlopig heel lang voor het laatst