pff voel me raar...

Discussion in 'Zwanger worden' started by st3phanieej, Oct 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    hallo,,,

ik moet over 4dagen ongesteld worden zit nou in me 2de periode.
    mijn borsten zijn groter dan normaal normaal hangen ze haha en nu staan ze gwoon best rechtop ik ben wel wat aangekomen door snoepen enzo maar nooit dat mn borsten zo zijn heb zelfs iets groter dan normaal

wat zijn nou echt symptonen van dat je zwanger kunt zijn?

2. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ik zit ook een beetje met van die rare dingen...
    heb een ongi gevoel, doorzichtig slijm en dan weer wit, puistjes, mijn geur is abnormaal sterk, waardoor ik weer misselijk word... pfff

3. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    ja ik vind het moeilijk , normaal zijn mn borsten niet zo groot, heb ook veel afscheiding ja :S en ik ruik opeens mn oksels terwijl die nooit ruiken, en van beneden ruikt sterker wat ik ook nooit ruik en ik douche elke dag haha... mjaa zit pas in mn 2de ronde en dalijk ben ik het niet is t weer een teleurstelling moeilijk

4. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Tja, bij mij is het nog maar ronde 1... dus ik verwacht er eigenlijk niets van...
    maar wat ik al een paar keer gezegd heb... mijn gevoel zegt sinds de eisprong, die ik denk gevoeld te hebben, ja, dit is het... maar mijn verstand zegt steeds, nee joh da kan niet....

5. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    uhuu ja is moeilijk :) een test geeft je pas echt zekerheid ,, heb je al getest of wacht je tot je dag van ongesteldheid ik wel

6. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ik wil zondag testen... is eigenlijk 1 dagje te vroeg, maar ik moet de hele week werken en ik wil het wel op mijn gemak kunnen doen en verwerken... of het nu positief of negatief is ;) haha

7. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    haha okee ja maakt niet uit toch soms test je paar dagen van tevoren ookal positief :)

nou hoop dat je een positieve test over een paar dagen hebt..

ga even douchen :)

doei doeiii

8. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ik hoop dat voor jou ook... succes nog met wachten!

Share This Page