kijken in de buik.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door riv, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hallo Allemaal,

Weet iemand of ze de operatie kijken in de buik altijd in de 2 e week van de cyclus doen?

Liefs riv

2. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi RIV, bij mij deden ze het voor mn eisprong dus in de eerste week na mn menstruatie.

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Hoi,

Ik zal eerst 5 maart de kijkoperatie hebben.
    Omdat ze in het ziekenhuis een fout hebben gemaakt kon ik eerst 12 mei geholpen worden.
    Dit klopt ook niet omdat ik dan ongesteld moet worden.
    Na lang praten met die vrouw van het ziekenhuis, kwam ze er achter dat het 23 april kan en moet. Ik snap alleen niet waarom dat in de tweede week van de cyclus moet.
    Het is een beetje verwarend allemaal en ze weten daar in het ziekenhuis niet helemaal waar ze mee bezig zijn geloof ik. Na de operatie zijn we alweer 5 maanden verder.

Liefs riv.

bedankt voor de reactie.

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    Nijmegen
    Ze willen sowieso niet als je ongesteld bent dan kunnen ze het niet zo goed zien allemaal de baarmoeder en eierstokken enzo. En ze willen ook niet het risico lopen dat je toch zwanger bent en dat is dan na je eisprong na de 2e week dus moet het wel in de eerste week of begin 2e week. Zo werd t mij verteld in Nijmegen zieknhuis. Wel lastig dat ze niet duidelijk zijn bij jouw je hebt al genoeg spanning en onzekerheid te verduren he. Groetjes

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Inderdaad om te voorkomen dat je zwanger zou zijn. Of ze het dan in de 1e of 2e week doen maakt volgens mij niet zoveel uit.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Bij mij een keer tijdens de menstruatie en een jaar later in de derde week van de cyclus.

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor jullie reactie. In het umcg hebben ze mij en mijn man dan niet goed voorbereid. Die mevrouw van de operatieve dagbehandeling vond wel dat ik moest weten dat het in de tweede week van de menstruatie moest. Eerst zal ik 5 maart maar nu wordt het al eind april. Het duurt allemaal zolang. Bij jullie ook?

Liefs Riv.

JUllie ook succes met zwanger worden.

8. pinkelotje

10 dec 2008
    44
    0
    0
    Ik kon al heel snel terecht, namelijk in m'n volgende cyclus. Die begon op 14-2 en afgelopen vrijdag dus 20-2 heb ik m'n kijkoperatie gehad. Viel trouwens best tegen, heb nog best veel last, maar dat terzijde. Succes in elk geval!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    De laatste keer heb ik 4mnd moeten wachten :(
    En toen hadden ze zelfs een reden gevonden om te opereren :(
    Maar ze hebben mij elke keer gewoon opgeroepen zonder te kijken welke week het van de cyclus het was :(

10. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moest 3 maanden wachten tot ik aan de beurt was.

11. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Bij mij moest het voor de eisprong, dus in theorie in de eerste 2 weken na de menstruatie.

Ik kon toen gelijk in mijn volgende cyclus terecht.

12. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik kon maand later terecht. Eerste dag dat ik ongesteld werd, moest ik bellen, week later was de operatie. Succes!

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ikke net als me voorgangers ook bij beide operatie's, de eerste 2 weken na de ongie..

Deel Deze Pagina