Vandaag bij de fert. Arts geweest voor een tweede samenlevingstest. Het doek is definitief voor ons gevallen voor wat betreft het zwanger worden met Clomid. Hoewel ik twee hele mooie eitjes heb die op springen staan, zorgt het zuurgehalte van mijn baarmoederslijmvlies ervoor dat alle zaadcellen worden gedood op weg naar de baarmoeder. Dat betekent dus of IUI of IVF. De arts is voor IVF omdat mijn man ook nog eens een chromosoom afwijking heeft waardoor de kans op een miskraam 80 procent is. In het ziekenhuis in Maastricht zijn ze ver gevorderd met IVF behandelingen waarbij voor het terugplaatsen al kan worden gekeken of de embryos ook drager zijn van deze erfelijke aandoening. Als dat het geval is, dan worden ze niet teruggeplaatst. Anders wel. IUI doen ze niet in deze ronde (ondanks de 2 mooie eitjes) omdat ik nog een HSG test moet doen. Dat is standaar in dat zieklenhuis voordat ze IUI doen: om te zien of le eilijders wel open zijn! We hebben nu over 2 weken weer een afspraak om te vervolgstappen te bespreken. Wat een toestand. Slaat de Clomid gelukkig aan, heb ik last van de bijwerkingen! K*T zeg! Ik weet het gewoon even niet meer....
Je hebt het ook niet meezitten.. Ik kan je alleen heeel veel sterkte wensen in de komende maanden en vooral de moed niet opgeven.. zoals je al zelf zei je kunt verder met IVF. Laten we hopen dat je daar snel zwanger mee raakt.. Sterkte..
JEETJE MEID, WAT EEN TOESTAND, maar gelukkig is er een alternatief, even nieuwsgierig is dit een bijwerking van de clomid, dat je baarmoederslijm te zuur wordt? of is dat toevallig bij jou zo? sterkte en zet door hoor! liefs gigi
Jeetje mijnimeel, ik snap dat dit echt slikken is, wat ontzettend kl... voor je!!! Heel veel sterkte je volgende afspraak! Dikke knuffel van Senna
Dat is inderdaad één van de bijwerkingen. Vandaar dat je wanneer je Clomid slikt in mijn ziekenhuis altijd een samenlevingstest krijgt!
Jeetje meid....dat is echt zwaar kl*te zeg!! Kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten en ik denk ook niet dat iemand je op kan beuren op het moment. Laat het op je af komen en ga er samen met je mannetje voor. Heel veel knuffels! Liefs Elmo
Mijnimeel, ik vind het zo erg voor je. Ik had zo gehoopt dat je met je mooie eitjes nu toch zwanger zou kunnen worden. Hopelijk word je nu snel zwanger! Liefs Kirby
ah nee he mijnimeel!!! wat een k@#$t nieuws!!!!! ik kan er met mn pet niet bij, hoeveel pech jij iedere keer hebt!! ik kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn... neem de 2 weken die je moet wachten op de gesprekken even lekker de tijd voor zn tweeen, om dit nieuws te verwerken... ik wens je heeeeeel veel sterkte meid, ik hoop dat het snel eens jou tijd is.... hele dikke knuffel elfje
Wat kl*te Mijnimeel! Had zo gehoopt dat het met de clomid zou lukken. Heel veel sterkte in dit nieuwe traject. Pim
dat is echt kl****e zeg. maar ehlaas ken ik het. heb pco, clomid slaat aan alleen mn slijm is zo zuur dat de zaadjes spontaan doodvallen(bijwerking clomid). In jan07 kan ik pas met IUI beginnen, wordt nu nog niet vergoed in mn ziekenkostenpakket.
Jee meis, wat ontzettend KL*TE!! Het zit je echt niet mee tot nu toe. Ik hoop dat jullie snel kunnen starten met echte kansen! Sterkte en heel veel geluk met de nieuwe stap in de MMM! Dikke knuffel!
Ow, meidje wat onwijs erg! Ik kan me voorstellen dat jullie er flink van balen! Ik gun jullie het zo! Ik hoop dat IVF wel snel aanslaat voor jullie! Liefs, Quinn
Bedankt lieve meiden. We hebben het er gisteren uitgebreid over gehad. Erg verdrietig allemaal maar het is helaas niet anders! Bedankt voor jullie steun!!!!
Mijnimeel wat een toestand, ja dat kun je wel zeggen. Ik wist niet eens dat een bijwerking van clomid was dat je bm-slijm te zuur werd. Toch ook jammer dat jullie niet voor IUI in aanmerking komen, maar de redenering hierachter klinkt wel logisch. Zal zeker een erge teleurstelling voor jullie zijn, dikke knuffel! En wil je heel veel succes wensen met het gesprek en de HSG die nog zullen volgen.