Hoi dames, Dit is mijn test van vanmorgen, zie er weer helemaal niks op :x http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=56055&stc=1&d=1267770934
En dit is ie in negatief: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=56057&stc=1&d=1267771100
balen meis..... hier ook overtijd en neg testen.... pffffffffffffffffffffffff. vermoeiend moest wel even glimlachen om jou creativiteit met de test... : hier issie in negatief.... zou zelf bijna een hobby club kunnen beginnen met nega testen. zou bijna niet weten hoe een positieve eruit zou moeten zien.... op de verpakking staat het wel, maar vraag me toch echt af of dit waar is aangezien ik er nog nooit een zelf in de hand heb gehad... ik duim voor jullie meiden.... succes.. we hopen op het beste
\ Ja ik dacht wie weet zie je dan een streepje, maar nee hoor!!!! Hahaha Haha ik wil niet eens weten hoeveel geld ik al besteed heb aan zwangerschapstesten, het is verschrikkelijk!!!! Iedere keer denk ik, maar wat als ie nou positief aangeeft!!! Wil er natuurlijk meteen bij zijn dan
ik heb ook al een best bedrag uitgegeven voor die klote staafjes..als ie nou eens positief aangaf!!! net sensitest gedaan.zit 4 dagen voor NOD.en die was negatief.nou zegt dat geloof ik nog niet veel maar toch..grrr
ik heb vanaf 6 dagen voor nod bijna elke dag getest. gisteren nod, ook getest. weer nega. vandaag maar ff niet. maar nog niet ongi..... afwachten maar dus................. gelukkig heb ik nu 3 drukke dagen, weinig tijd om na te denken .... misschien maar goed ook. ben nu 2x eerder 5 dagen over tijd geweest. maar helemaal niks. ga er al gewoon weer vanuit dat er een nieuwe ronde komt... misschien dat het dan wat minder zwaar is... op naar ronde 12....
Meiden, ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben. Want zo tussen hoop en vrees zitten is ook niks . Uiteraard duim ik dat jullie gauw een posi-test mogen hebben en zo niet, dan hoop ik dat jullie de ongewenste rode visite mogen verwelkomen, zodat jullie verder kunnen met een volgende ronde!
hoi Vlinder, ik dacht nav je vorige topic dat je wel zwanger was, maar dan had nu toch echt wel posi moeten testen aangezien hcg elke 3 dagen verdubbeld.. ook had ik met 2 dagen overtijd en dezelfde test een heel donkere streep. je kunt ook overtijd zijn van de spanning meis... ik duim nog voor je maar vrees het ergste.
Hoi Marieke, Ja mijn testen zijn deze week best vaag, de ene keer verschijnt er een heeeeeeel dun streepje en de andere keer niks!! Nu blijkt dat ik mijn cylcus verkeerd heb berekend. Ik ben uitgegaan van mijn eerste cylcus (24 dagen) maar omdat pas de eerste cyclus is kan ik het beste uitgaan van 28 dagen,, DUs ik test maandagochtend nog maar een keer en hoop dat ie dan kei positief is, anders gaan we gewoon weer vrolijk verder
Dank je Mamsey.. Ja ik hoop het ook echt!! Als het niet zo is, dan is het ook niet erg!!! Gaan we vrolijk verder
Mooi dat je er zo positief tegen aankijkt! Maar je hebt nog even de tijd om positief te testen. Ik teste met mijn zoontje ook pas veel later positief maar was toch echt wel zwanger! Hoop jij ook