hallo allemaal dit is mijn eertse keer hier, nadat ik vanochtend ongesteld ben geworden na mijn 5 e kuur clomid zakte de moed mij in de schoenen wie heeft hier nog meer ervaring mee. ik heb intussen ook al een iui behandelijng gehad maar helaas. ik weet t allemaal niet meer en raak elke maand weer gefrustreerd. En eigenlijk heb ik niks te klagen want heb een prachtige dochter van 4 maar z wil zo graag een tweede. van mijn dochter was ik heel snel op de gewone manier zwanger geraakt ik heb allerlei onderzoeken gehad a maar ze kunnen niets vinden. Zaad van mijn is goed en ik heb gewoon eitjes. Ik ben dan wel onregelamtig maar door clomid meer controle erover. zo dat moest ik even kwijt
Ik heb pco en moet nog gaan starten met clomid dus geen ervarind! Maar wilde even zeggen dat ik het heeeel vervelend voor je vind! En je frustratie goed begrijpt... Je hoop wordt toch steeds een beetje minder!! Maar geef niet op houd hoop!! Misschien via een andere behandeling meer kans? Ik duim voor je!!! Veel sterkte in de MMM.
Hoi, Ik start morgen pas met clomid, maar je moet hoop houden hoor. Ook stellen die geen clomid nodig hebben doen er in de meeste gevallen tot een jaar over. Er kunnen zoveel oorzaken zijn waarom het nog niet gelukt is. Echt, houd hoop!
Hi anijsje. Hier inmiddels ronde 7 clomid, alles verder goed. T is heel frustrerend allemaal maar je doet er niets aan helaas. Behalve je huiswerk doen. Hoop houden hoor duurt bij normale stellen ook wel eens een jaar.
Ik zit nu in ronde 7 en we hebben 2 aug een hsg gehad waar duidelijk werd dat allebei de eileiders dicht zaten, maar deze hebben ze gelukkig kunnen doorspuiten. Dit kan een oorzaak zijn dat we nog niet zwanger zijn maar het geeft geen zekerheid. We hebben nog een uitgangspunt gesprek gehad na de hsg. Hier werd verteld dat we nog een half jaar met clomid door gaan omdat we in principe evenveel kansen hebben als mensen zonder problemen. Maar inderdaad het gevoel van waarom lukt het dan niet als alles goed is verder, komt me heel bekend voor. Hebben ze bij jullie ook al een hsg gedaan?
@ nikil ja ik had 30 juli een hsg alles was daarbij goed. Ga zelf ook nog zes maanden door met clomid. En inderdaad net zoveel kans als een ander. Fijn dat t bij jou geholpen heeft dat doorspuiten en dat t daarmee klaar is wat betreft de doorgankelijkheid. Veel pijn gehad zeker?
Ik wilde eigenlijk pas donderdag gaan testen maar ik denkt dat ik het eerder ga doen. Erg hoor zo ongeduldig zijn Em wanneer ga jij testen. Ik duim heel hard mee.
Het doorspuiten deed idd ontzettend veel pijn. Maar wel heel blij dat het gelukt is. Het voelt nu eigenlijk pas als een betere kans.
Hoi Dames Hier ook iemand met PCOS, Clomid slaat gelukkig wel aan. Inmiddels nu met ronde 5 begonnen, ik vind het ook steeds frustrerender worden, maar probeer ttoch positief te blijven. Succes allemaal !!
Hoi meiden, Ook ik heb PCO en hoop binnenkort na alle uitslagen ook met clomid te mogen beginnen...hoop dat het aanslaat... Weet iemand toevalling wat de kansen zijn voor het aanslaan van clomid en of dat te maken heeft de duur van je eigen cyclus..ik heb namelijk (bijna nooit) geen eisprong van mezelf...
lieve dames badankt voor jullie steun ik merk nu ik op meerder forums ben dat het fijn is te weten dat je niet alleen bent met deze situatie. Ik wil jullie ook graag mijn nieuwste tip meedelen Ik ben al dagen op zoek naar natuurproducten die goed zijn voor je baarmoeder. Ik heb een marokkaanse achetrgrond en wij gebruiken voor alternatieve geneeswijze met name pure kruiden. Nu ben ik gestuit op een middel genaamd habbat sawda en die zorgt ervoor dat je baarmoeder lekker warm blijft en daardoor de zaadjes zich beter kunnen nestelen het is een bitter spul maar je moet t ook met honing drinken. baat t niet dan schaad t niet toch het zijn toch natuurproducten,ik houd jullie op de hoogte. IK SLIK HET NU NET 3 DAGEN EN OVER 3 DAGEN GA IK LEKKER OP VAKANTIE en dan heb ik ook mijn eisprong dus wie weet. groetjes
Probeer positief te blijven, bij ons was het mbv clomid en iui raak bij de 6e en voor ons laatste iui poging. En tussendoor ook nog een aantal maanden clomid gebruikt en geen iui gehad omdat de gyn dacht dat het zo ook zou moeten lukken, maar dat was helaas niet zo.. En het klinkt makkelijk maar probeer het af en toe even van je af te zetten. En geniet van je vakantie!
Hoi dames, hier nog iemand met PCOS, ik ga nu starten met 5e ronde clomid 50 mg. Ik lees nu voor het eerst over de mogelijkheid van verstopte eileiders en een HSG en wil nu eigenlijk het liefst gelijk het ziekenhuis bellen om te vragen of dat bij mij ook niet wordt onderzocht moet worden...