cryo niet doorgedeeld en nu geen terugplaatsing(in Dusseldorf) :-(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yj81, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Wie heeft dit ook al eens gehad?Het was een cryo die 2 cellig ingevroren was(Dusseldorf)
    Ze hebben hem vanochtend uit de vriezer gehaald en begin van de middag werd ik gebeld dat hij het niet overleefd heeft.Morgen dus geen terugplaatsing.Zo balen!
    Ik slik progynova en gebruik utrogestan.Wie weet hoe dit nu verder gaat(word er nog over gebeld hoor,maar hoor graag ervaringen)Moet ik dit nog 2 weken gebruiken nu?Anders word ik nu toch alweer ongesteld?Kun je dan gelijk verder met een nieuwe poging?Dit zal een hele nieuwe poging worden,we hebben geen cryo's meer nu helaas.
    Van de 11 geoogste eicellen,waren er 7 bevrucht,daarna 1 terug geplaatst(zwanger,maar helaas miskraam),3 ingevroren waarvan 2 het niet overleefd hebben uiteindelijk(de overige is vorige maand terug geplaats,maar mislukt)
    Dit is toch bedroevend slecht?Zou het aan de kwaliteit van m'n eicellen kunnen liggen?AMH waarde was wel normaal in maart dit jaar.

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat erg voor je! Heel teleurstellend....
    Ik kan je helaas geen antwoorden geven, aangezien ik zelf net begonnen ben. Ik wilde je even een hart onder de riem steken :)
    Succes!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat ontzettend balen, zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Ik weet het antwoord niet. Ik neem aan dat je de medicatie niet door hoeft te gebruiken... maar ik heb geen ervaring met kunstmatige cycli.
    Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad,... maar ook dat er meer aan de hand is. Het aantal van 11 geoogste eicellen, waarvan 7 bevrucht, is op zich goed. Meestal gaan kwaliteit en kwantiteit beide omlaag. Bij jou de kwantiteit dus niet, toch?
    Ben je bij het Nij Barrahûs onder behandeling of rechtsstreeks in Düsseldorf? (Jij was toch eerst ook bij het oude Barrahûs?)

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb hetzelfde gehad. Ik moest toen gewoon stoppen met alle medicatie en mocht gelijk toen de ongi zich aanmeldde (op de gebruikelijke dag) gelijk door voor de volgende poging.

Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was en hoe verdrietig.
    Sterkte met de volgende poging meis!

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bedankt voor jullie reactie's!Ik baal(de)ook heel erg!We zijn ook nog eens op vakantie en heb dus niks bij me qua medicatie voor een nieuwe poging.Moet zelfs nog besteld worden bij de apotheek enzo...
    Maar goed,vandaag belden ze me nog.We hebben afgesproken dat ik de progynova en utro gewoon door blijf gebruiken(mindere hoeveelheid)en pas stop als we thuis zijn volgende week zodat ik ook dan pas ongesteld word.Dan hoeven we dus niet een complete maand te wachten en kunnen gelijk door.Dat is dus een geluk bij een ongeluk....
    @Aquilegia:Wij doen alles in Dusseldorf,ook de echo's.Ik was inderdaad in het verleden ook bij het Barrahus ja!!
    Nee,de kwantiteit was goed en het aantal bevruchtingen ook.Maar kennelijk is de kwaliteit niet je van het ofzo.
    Weet jij of je nog een gesprek krijgt voor een nieuwe poging?Ik heb nog best wat dingen te bespreken.
    En anders ga ik ze maar weer eens mailen,want dr S die rent elke keer zowat het kamertje uit.Je kunt je broek zowat niet eens zo snel weer aankrijgen.Laat staan vragen stellen.
    Hoe is het met jou verder dan???

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Geen idee hoe dat gaat. Wij hebben nog cryo's van onze Barrahûs-tijd en nu zijn we bij Nij Barrahûs. We regelen dus niets rechtsstreeks in Düsseldorf, behalve wanneer de TP is.

Ik zou zeker mailen, bellen of een gesprek aanvragen met dr. S. Je hebt gewoon vragen die hij het beste kan beantwoorden.

Hier niet zo top. Cryo-TP (van 1 embryo) mislukt. Het was pas de 1e poging sinds de geboorte van onze dochter, maar ik heb van tevoren onderschat hoe zwaar die poging emotioneel zou zijn. Ik ervaar het reizen naar Nij Barrahûs ook als zwaar (ook elke keer oppas regelen) dus we gaan de begeleiding vanuit NL nu dichterbij huis doen. Het Nij Barrahûs is helemaal prima, maar gewoon in de huidige omstandigheden te ver voor ons.

Deel Deze Pagina